شمانیوز
شما نیوز

ارتقای کیفی مرکز داده بانک توسعه تعاون

مدیر عامل بانک توسعه تعاون زیرساخت‌های الکترونیک بانک را در حوزه مرکز داده در مسیر دسترسی به نقطه مطلوب ارزیابی نمود.

ارتقای کیفی مرکز داده بانک توسعه تعاون

به گزارش شمانیوز، حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون در بازدید از یکی از مراکز داده بانک اظهار کرد: برخورداری بانک از مراکز داده قابل اطمینان از مهمترین موارد تکمیل و تقویت زیرساخت‌های الکترونیک بانک است.

وی افزود: کلیه فعالیت‌های بانکداری الکترونیک اعم از درگاه‌ها و ابزارهای پرداخت، سامانه بانکداری، سامانه‌های مربوط به مشتریان، همراه بانک و اینترنت بانک در صورتی دارای ارزش و قابل دستیابی هستند که امنیت داده ها در اولویت بوده و کلیه جوانب احتیاطی و اقدامات مدیریت ریسک به نحو مناسبی رعایت شده باشد.

مهدیان تصریح کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان بانک جوان دولتی همواره تلاش کرده است در مباحث بانکداری الکترونیک دارای مزیت باشد و در پروژه دیتا سنتر بانک نیز، کلیه مراحل طراحی، ساخت و تجهیز با بهره‌مندی از متخصصان بومی بانک و شرکت سمات صورت پذیرفته است.

وی با اشاره به دانش بومی شکل گرفته میان متخصصان بانک و شرکت سمات گفت: اندوخته دانش بومی تکنولوژیک و بانکداری و تجربه اجرای پروژه‌های مهم باعث شده است شرکت سمات به قابلیت متنوعی در اجرای طرحها دست پیدا کند و امکان اجرای طرحها و پروژه ها توسط این شرکت در صنعت بانکداری مهیا شده است.


بیشتربخوانید:حضور موثر بانک توسعه تعاون درپیشبرد طرح‌های ملی و تأمین مالی پروژه‌های تولیدی و زیرساخت‌ها


 

مدیر عامل بانک توسعه تعاون خاطر نشان کرد: در ابتدا زمان‌بندی اجرای پروژه دیتا سنتر به خوبی مشخص شد و پیشبرد کلیه مراحل فنی و اجرایی و آماده‌سازی و تجهیز با این زمان‌بندی صورت پذیرفت.

امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون ضمن ارزیابی وضعیت کنونی بانکداری الکترونیک در این بانک گفت: تحقق بانکداری دیجیتال و تطبیق راهبردهای بانک با تحول دیجیتال از جمله اهداف کوتاه مدت و میان مدت بانک است که تقویت زیرساخت های الکترونیک بانک در این زمینه بسیار ضروری به نظر می‌رسد.

وی افزود: با تکمیل پروژه‌های در دست اقدام، در مجموع سه مرکز داده بانک به عنوان مرکز داده اصلی، پشتیبان و اضطراری در اختیار بانک توسعه تعاون قرار خواهد گرفت که شرایط بانک را برای انواع عملیات بانکی و پشتیبانی از اطلاعات و داده‌ها به بالاترین سطح استاندارد می‌رساند.

در این جلسه و بازدید که با حضور ایرج شیخ‌زاده معاون مدیرعامل در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات، محمد ذوالفقاری معاون مدیرعامل در امور مالی و پشتیبانی، علی یکتا مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات، محمدجواد افتخاری مدیرعامل شرکت سمات، مجید مباشرزادگان عضو هیأت مدیره سمات و عبدالرضا همتی مشاور مدیرعامل همراه بود مباحث تخصصی در خصوص برنامه‌های بانک در حوزه فناوری اطلاعات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

 

منبع:روابط عمومی بانک توسعه تعاون

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied