شمانیوز
شما نیوز

بانک قرض الحسنه مهرایران حامی زوج های جوان

بانک مهر ایران در دو ماه ابتدای سال جاری ۱۸۷۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به زوج های جوان پرداخت کرده است.

بانک قرض الحسنه مهرایران حامی زوج های جوان

به گزارش شمانیوز ، ازدواج سنت حسنه‌ای است که در دین مبین اسلام به آن توصیه فراوان شده و پیامبر گرامی اسلام(ص) آن را سنت خود نامیده‌اند. بر همین اساس نهادهای مختلف در کشور ما می‌کوشند به سهم خود برای تسهیل این امر مبارک اقداماتی را انجام دهند.

یکی از تسهیلات پرمتقاضی که از سوی شبکه بانکی کشور پرداخت می‌شود، تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج است که در میان مردم به وام ازدواج شناخته می‌شود. بر همین اساس همواره در بودجه سالانه سقفی برای این تسهیلات در نظر گرفته می‌شود.

بانک مرکزی نیز در بخشنامه‌های خود به بانک‌ها ابلاغ می‌کند که در این زمینه فعالیت‌های مشخصی داشته باشند و بخشی از منابع خود را به پرداخت این تسهیلات تخصیص دهند. بر همین اساس بانک مهر ایران به‌عنوان نخستین و بزرگترین بانک قرض‌الحسنه کشور که همه طرح‌های تسهیلاتی‌اش مبتنی بر عقد قرض‌الحسنه است، در این حوزه نیز فعالیت‌های قابل توجهی داشته و سعی کرده تا حد امکان منابع خود را به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج تخصیص دهد.


بیشتربخوانید:خرید با کالاکارت از طریق وب سایت بانک مهرایران


 

این بانک در دو ماه ابتدایی سال جاری نزدیک به ۲۴۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به ارزش تقریبی ۱۸۷۰ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

بانک مهر ایران در ماه اردیبهشت ۱۸۱۴ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به ارزش ۱۴۷۴ میلیارد ریال به زوجین پرداخت کرده است.

تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت شده از سوی بانک مهر ایران به زوجین در فروردین سال جاری با عنایت به تعطیلات آغاز سال ۵۵۳ فقره بوده است. ارزش تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت شده در این ماه به ۳۹۵ ریال بالغ می‌شود.

 

 

منبع:روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied