شمانیوز
شما نیوز

بازسازی و افتتاح شعبه مرکزی سنندج بانک مهرایران

شعبه مرکزی سنندج بانک قرض الحسنه مهرایران پس از بازسازی و افتتاح، در حال حاضر آماده ارائه خدمت به شهروندان سنندجی است.

بازسازی و افتتاح شعبه مرکزی سنندج بانک مهرایران

به گزارش شمانیوز ، شعبه بازسازی شده مرکزی سنندج با حضور جمعی از مسئولان استانی از جمله معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان، فرمانده نیروی انتظامی، مدیرکل علوم پزشکی و معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) و همچنین جمعی از خبرنگاران افتتاح شد.

اسعدی مدیر شعب بانک مهر ایران در استان کردستان در مراسم افتتاح این شعبه گفت: با هماهنگی ادارات مرکزی تهران تلاش کردیم تا شعبه‌ای با تمام ویژگی‌های رعایت شده از نظر امکانات و با معیارهای بانک مهر ایران برای مردم شریف استان بازسازی کنیم که این امر با حمایت مدیرعامل و هیأت مدیره محترم بانک صورت گرفت. در حال حاضر یکی از شعبات پیشرفته شهر سنندج را افتتاح می‌کنیم که در خور شأن مشتریان محترم بانک است.


بیشتربخوانید:اطلاع از معدل حساب مشتریان بدون مراجعه حضوری به شعب بانک قرض الحسنه مهرایران


 

وی با اشاره به عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کردستان خاطرنشان کرد: با توجه به علاقه مردم این منطقه به بانکداری اسلامی و بدون ربا، بانک مهر ایران می‌تواند تمام نیازهای اقتصادی مردم این منطقه را با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بر طرف کند. در نتیجه انتظار داریم این مکان جدید نیازهای مشتریان و همشریان عزیز را در این حوزه پاسخ دهد.

مدیر شعب استان کردستان با اشاره به اهداف و مأموریت‌های بانک مهر ایران، اظهار کرد: این بانک با هدف گسترش سنت نیکوی قرض‌الحسنه به‌صورت تخصصی و حرکت در مسیر بانکداری بدون ربا را دنبال کرده است. امروزه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و بسیاری از اقشار ضعیف جامعه با کمترین هزینه و زحمت می‌توانند از خدمات این بانک بهره‌مند شوند.

 

 

منبع:روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied