شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز/

بی تدبیری مخابرات فارس دانش آموزان را به دردسر انداخت

بی تدبیری شرکت مخابرات استان فارس، دانش آموزان و دانشجویان شهر صدرا را به دردسر انداخت.

بی تدبیری مخابرات فارس دانش آموزان را به دردسر انداخت

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، روز سه شنبه شرکت مخابرات فارس در اطلاعیه ای اعلام نمود که به منظور انجام عملیات ارتقا و بهینه سازی سایت های تلفن همراه، خطوط تلفن همراه در شهر صدرا با قطعی و اختلال مواجه خواهد شد و این موضوع به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

از همان دیروز که این اطلاعیه صادر شد، خطوط تلفن همراه در این شهر یا به طور کامل قطع شده و یا دچار اختلال شدید گردیده و استفاده از اینترنت تلفن همراه تقریبا غیر ممکن شده است.

این مشکلات به وجود آمده در شرایطی است که تمام دانش آموزان و دانشجویان ساکن در این شهر، در اوج امتحانات پایان سال تحصیلی قرار داشته و تمامی امتحانات به صورت آنلاین در حال برگزاری است.

مشکلی که بی تدبیری مخابرات فارس برای مردم ایجاد نموده، باعث گردیده بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان نتوانند در آزمون های پایان سال تحصیلی شرکت نمایند.

آیا مدیران شرکت مخابرات فارس نمی دانند که در شرایط کنونی و امتحانات آنلاین پایان سال،اینترنت از ضروری ترین ابزار برای محصلین است؟

آیا نمی شد انجام کارهای عمرانی سایت های تلفن همراه صدرا، به چند روز بعد از امتحانات موکول میشد تا این همه اضطراب و استرس به خانواده ها و دانش آموزان و دانشجویان وارد نشود؟

آقایان مدیر در شرکت مخابرات! تدبیر هم چیز خوبی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied