شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بهره برداری از مرکز استعدادیابی و موزه ورزشی جزیره مطرح کرد:

ورزش جزیره کیش باید به دوران طلایی خود بازگردد

جعفر آهنگران با اشاره وجود هیات امنای قدرتمند در موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش این ظرفیت را فرصت خوبی برای تقویت ابعاد ورزشی کیش عنوان کرد.

ورزش جزیره کیش باید به دوران طلایی خود بازگردد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش جعفر آهنگران مدیرعامل این سازمان، عدم استفاده از اماکن ورزشی در زمان شیوع ویروس کرونا را مهمترین عامل ایجاد مشکلاتی در تاسیسات سالن ها برشمرد و گفت: این اماکن ورزشی به دلیل بی توجهی در نوع نگهداری با مشکلاتی مواجه شد و می بایست با توجه به کاربری گردشگری کیش و ارتباط آن ورزش به سطوح مطلوبی ارتقا یابد.

 

آهنگران با اشاره به استقبال خوب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای فعالسازی برخی اماکن ورزشی افزود: با توجه به اینکه ما در سازمان منطقه آزاد کیش به لحاظ ملی موظف به همکاری و تامین اعتبار لازم برای بازسازی، بهسازی و نگهداری این اماکن با کمک بخش خصوصی هستیم، این امر در جلسه امروز شورای معاونان سازمان منطقه آزاد کیش نیز مطرح شد تا با کمک سرمایه گذاران با سرعت بیشتری به نتیجه برسد.

 

وی در پایان با اشاره به مدیریت خوب و وجود هیات امنای قدرتمند در موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، بر ارتقاء کیفیت اماکن ورزشی برای بازگشت به دوران طلایی خود تاکید کرد.

 

عزیزاله فرضی پور مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش نیز در خصوص راه اندازی مرکز آموزش و استعداد یابی ورزش منطقه آزاد کیش گفت: با حمایت های دکتر آهنگران مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش این مجموعه با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال آماده بهره برداری شد.

 

وی افزود: در مرکز آموزش و استعداد یابی ورزش کیشکتابخانه علوم ورزشیبرای علاقمندان به منابع علمی معتبر و همچنین دانشجویان این رشته با هدف ارتقا علمی ورزش جزیرهتعبیه شده و این مرکز امروز راه اندازی می شود تا با دعوت از اساتید فدراسیون های ورزشی، وزارت ورزش و دانشگاه های حاضر در کیش هیات های ورزشی، مربیان، داوران و ورزشکاران را جهت ارتقا سطح علم و دانش حمایت کند.

 

فرضی پور اظهار داشت: موزه ورزش کیش نیز با اعتبار 5 میلیارد ریالی و حمایت های سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان محلی برای نگهداری افتخارات ورزشکاران، پیشکسوتان در ادوار گذشته کیش و انگیزه ای برای ورزشکاران دیگر امروز افتتاح شد.

 

مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش تعمیرات سیستم های خنک کننده، رسیدگی به ابنیه و تاسیسات ورزشی را از موارد مورد تاکید مدیرعامل سازمان عنوان کرد و گفت : از هفته آینده عملیات رسیدگی به اماکن ورزشی کیش آغاز می شود تا مجموعه هایی مطلوب برای برگزاری کلاس های آموزشی، اردوها و مسابقات بین المللی آماده کنیم.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied