شمانیوز
شما نیوز

عضو هیات مدیره شرکت صرافی توسعه صادرات ایران اعلام کرد:

ارسال ارز مورد نیاز واردکنندگان به اقصی نقاط دنیا

​عضو هیات مدیره شرکت صرافی توسعه صادرات ایران، گفت: این شرکت می تواند ارز مورد نیاز واردکنندگان را با مناسب ترین قیمت از سامانه نیما تهیه و آن را به مقاصد مورد نظر واردکنندگان در اقصی نقاط دنیا ارسال کند.

ارسال ارز مورد نیاز واردکنندگان به اقصی نقاط دنیا

به گزارش شمانیوز ، محمدعلی مناف زاده اظهار داشت: در شرایط خاص فعلی و محدودیت های موجود، صرافی توسعه صادرات آمادگی دارد با برخورداری از شبکه کارگزاری گسترده، دغدغه فعالان صادراتی از حیث نقل و انتقال و دریافت ارز حاصل از صادرات با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن را رفع نماید.

وی گفت: صرافی توسعه صادرات ایران به عنوان یکی از نماینده های بانک مرکزی در حوزه دریافت اسکناس و رفع تعهد صادراتی، آن بخش ازفرایند رفع تعهد ارزی را که با دریافت اسکناس ممکن است را برای صادرکنندگان فراهم کرده است.

مناف زاده افزود: این ظرفیت را داریم تا در عراق و افغانستان و برخی دیگر از کشورهای همسایه ارز حاصل از صادرات صادرکنندگان را به صورت اسکناس دریافت کرده و ما به ازای آن را در داخل کشور به وی تحویل دهیم و یا در حساب مشتری منظور کرده تا از این طریق با طی مراحل قانونی، تعهد ارزی صادرکننده ایفا گردد.


بیشتربخوانید:آمادگی بانک توسعه صادرات برای ارائه خدمات و تسهیلات با نرخ ترجیحی


 

قائم مقام شرکت صرافی توسعه صادرات با اشاره به تاکید همیشگی مدیریت بانک توسعه صادرات ایران در خصوص رفع چالش تبادل ارزی و ارائه خدمت به مشتریان، گفت:

از آنجایی که کارمزد و حاشیه سود معاملات انجام شده برای این بانک در اولویت نیست، عمده تلاش ما در صرافی توسعه صادرات ارائه خدمات بانکی درمحدودیت های تحریمی به فعالان اقتصادی و به ویژه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران است.

 

 

منبع:روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران به نقل از اگزیم نیوز

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied