شمانیوز
شما نیوز

آئین تجلیل از بازنشستگان مدیریت درمان تامین اجتماعی سمنان برگزار شد

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان گفت: بهره مندی از توان نیروهای جوان و تجربیات پیشکسوتان در انجام فعالیتها عامل موفقیت یک سازمان است.

آئین تجلیل از بازنشستگان مدیریت درمان تامین اجتماعی سمنان برگزار شد

به گزارش شمانیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، به مناسبت دهه کرامت، آئین تجلیل از بازنشستگان ستاد مدیریت درمان و پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی استان سمنان با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی استان و جمعی از کارکنان و بازنشستگان در سالن همایش این مجموعه برگزار شد.
در این مراسم دکترسید مجتبی اکرم مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان ضمن تبریک به همکاران بازنشسته و تقدیر از سالها زحمات آنان گفت: کارکردن در واحدهای درمانی توفیقی است که باید قدردان آن باشیم و با تمام توان برای انجام وظیفه به نحو مطلوب تلاش کنیم.
وی با اشاره به لزوم و اهمیت قدرشناسی و تجلیل از بازنشستگان افزود: تجربیات کاری پیشکسوتان و بازنشستگان می تواند منبع بسیار مهم و ارزشمندی برای نیروهای جوان باشد تا با توان بالای خود و بهره مندی از این دانش ارزشمند برای موفقیت در کار و پویایی سازمان تلاش نمایند.
وی بازنشستگی را یک اتفاق خوب در زندگی کاری و فردی یک کارمند عنوان کرد و اظهار داشت: همدلی و پیوند خوب بین همکاران برای انجام مطلوب وظایف، علاوه بر تسهیل شرایط ارائه خدمات زمینه رضایتمندی هرچه بیشتر مراجعین را فراهم خواهد کرد. 
لازم به ذکر است در پایان این مراسم که خانواده های بازنشستگان نیز حضور داشتند با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از طرف مدیریت درمان تامین اجتماعی استان و سایر همکاران از کارکنان بازنشسته تجلیل بعمل آمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied