شمانیوز
شما نیوز

برنامه زنده “بیمه رازی” رکورد دار مشارکت در برنامه های برخط صنعت بیمه شد

ششمین جلسه سه شنبه های پاسخگویی بیمه رازی با حضور مهندس وهاب جوادی معاون اجرایی بیمه رازی و با مشارکت ۱۵۰۰ نفر به صورت آنلاین برگزار شد.

برنامه زنده “بیمه رازی” رکورد دار مشارکت در برنامه های برخط صنعت بیمه شد

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی و بین الملل شرکت بیمه رازی ؛ در این جلسه آنلاین اینستاگرامی ، بیش از ۱۵۰۰ نفر برنامه را به صورت زنده مشاهده کردند که این عدد رکوردی جدید در برنامه های لایو در صنعت بیمه به شمار می آید.

مهندس جوادی در این برنامه با اشاره به حضورش در معاونت اجرایی بیمه رازی گفت : معاونت اجرایی ، یک واحد خارج از گود نیست که صرفا به دنبال نظارت و گزارش گرفتن باشد ، بلکه برای برداشتن بار از سایر واحدها و ایجاد هم افزایی و هماهنگی بیشتر بین واحدها و پیگیری در به اتمام رساندن پروژه ها در زمان مشخص ، ایجاد شده است.

وی تصریح کرد معاونت اجرایی در یک پروژه به عنوان هماهنگ کننده ، همزمان تخصیص منابع را ایجاد می کند ، همزمان به دنبال گلوگاهها ، فرایند ها ، عدم دوباره کاریها و هم پوشانیهاست و با بازنگری و ارزیابی مستمر می تواند فرایندها را کوتاهتر و سریعتر نماید.

گفتنی است در این برنامه که همزمان با میلاد امام رضا (ع) برگزار شد ، از کاتالوگ هوشمند بیمه رازی رونمایی و تندیس پاسخگویی بیمه رازی توسط مدیریت روابط عمومی و بین الملل بیمه رازی ، به معاونت اجرایی این شرکت اهدا شد.

قابل ذکر است سه شنبه های پاسخگویی بیمه رازی ، هر هفته و با هدف پاسخ مدیران ارشد شرکت به به سوالات نمایندگان و شبکه فروش به صورت آنلاین از ابتدای سال ۱۴۰۰ ایجاد شده است.

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied