شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

لباس را با دست بشوییم با به خشکشویی لباس بسپاریم؟ / خشکشویی آنلاین

اگر به دنبال تمیزی لباس‌های خود هستید، روش‌های زیادی وجود دارد تا به یک لباس بدون لکه برسید، اما یک سوال مطرح است، شست و شوی لباس با دست و به کمک آب بهتر است یا با مراجعه به خشکشویی لباس و سپردن لباس‌های کثیف به مراکز شست و شوی البسه؟

لباس را با دست بشوییم با به خشکشویی لباس بسپاریم؟ / خشکشویی آنلاین

یکی از ملاک‌های اصلی داشتن استایلی زیبا و شیک، پوشیدن لباس‌های تمیز و اتو کشیده است. اگر لباس شما چروک باشد یا ردی از لکه‌های غذا در آن نمایان باشد، دیگر برند یا جنس لباس‌تان ارزشی نخواهد داشت. به همین دلیل بهتر است تا البسه خود را همیشه بشویید. اما با توجه به دغدغه‌های زندگی امروزی و زمان محدودی که هر فرد در زندگی شخصی دارد، پیشنهاد ما این است که از خشکشویی لباس استفاده کنید.

اما شاید با خود سوال کنید که شستن لباس با دست بهتر است یا خشکشویی برای تمیز کردن لباس‌ها روش بهتری است؟ سوالی که در این مقاله آن را بررسی خواهیم کرد.

 

000

 

خشکشویی لباس چه تفاوتی با شستشوی معمولی دارد؟

در شست و شوی معمولی لباس با آب، معمولا با فرو بردن کامل پارچه در داخل آب و استفاده از مواد شوینده‌ای مانند تاید سعی می‌شود تا البسه تا حد ممکن تمیز شود. این در حالی است که فرآیند پاکسازی و لکه بری لباس در خشکشویی هیچ نیازی به آب نداشته و به طور کامل با مواد شیمیایی صورت می‌گیرد.

به عبارت ساده‌تر خشکشویی لباس یعنی لکه بری و تمیز کردن آن با استفاده از حلال‌های شیمیایی و عدم تداخل آب با لباس.

اما اکنون که به تفاوت عمده فرآیند لکه بری سنتی و مدرن پی بردید، شاید یک سوال ذهن شما را به خود مشغول کرده باشد. چرا باید از خشکشویی برای شستن لباس‌های خود استفاده کنیم؟

در ادامه با بیان مزایای شستن لباس‌ها با استفاده از دستگاه‌های موجود در خشکشویی، به شما اثبات می‌کنیم که باید شستن دستی لباس با آّب را رها کنید.

چرا باید از خشکشویی لباس استفاده کنیم؟

طبیعتا شستن لباس‌ها در خانه و با دست می‌تواند امری زمانبر باشد و البته این کار گاهی کمکی به تمیزی البسه نخواهد کرد. بنابراین بهترین راهکار در دنیای امروزی سپردن لباس‌های کثیف و چروک شده به خدمات دهندگان مجاز خارج از خانه است. جالب است بدانید که با پیشرفت تکنولوژی امروزه می‌توان به راحتی از خشکشویی آنلاین نیز برای شستن لباس‌ها کمک بگیرید.

 

00

 

در ادامه با برخی از مزایای شستن مدرن لباس بدون استفاده از آب می‌پردازیم:

  • طول عمر البسه افزایش خواهد یافت

استفاده از خدمات خشکشویی لباس به جای شستن دستی می‌تواند از تخریب بافت لباس‌ها جلوگیری کند. چرا که حلال‌های شیمیایی پس از پایان شست و شو به راحتی بازیافت می‌شوند، اما مواد شوینده مانند تاید یا صابون که در شستن دستی استفاده می‌شوند، ممکن است تا مدت ها روی لباس باقی مانده و آن را خراب کنند. به همین دلیل استفاده از این روش شست و شو باعث افزایش عمر لباس‌هایتان خواهد شد.

  • چربی‌ها و لکه‌های سخت به راحتی محو خواهند شد

شاید بتوان با شستشوی ساده و خانگی لکه‌ها و چربی‌های سطح لباس را پاک کرد، اما اگر این لکه‌ها به بافت لباس نفوذ کرده باشند، زدودن آن‌ها دردسر ساز خواهد بود. این در حالی است که استفاده از خشکشویی می‌تواند به راحتی تمامی لکه‌ها را از سطح البسه بزداید و تمیزی را به ارمغان بیاورد. بنابراین برای پاک شدن کامل لباس خود باید از خشکشویی استفاده کنید.

  • لباس‌ها تغییر رنگ کمتری تجربه خواهند کرد

لباس‌های شما نیز پس از مدتی تغییر رنگ می‌دهند؟ احتمالا نوع شستشوی آن‌ها را بلد نیستید و با آب و مواد شوینده به جان لکه ‌ها می‌افتید. این کار کاملا زیان بخش است و می‌تواند رنگ لباس را از بین ببرد. بنابراین توصیه می‌کنیم که اگر می‌خواهید لباس‌تان رنگ اصلی خود را حفظ کند، از خشکشویی لباس کمک بگیرید.

  • کشیدگی پارچه به کمترین میزان خواهد رسید

مزیت دیگر خشکشویی عدم تغییر سایز و اندازه لباس می‌باشد. کافی است یکبار لباس خود را به خصوص اگر پارچه‌ی خاصی داشته باشد، با آب بشویید. شلوارتان آب می‌رود، پیراهنتان تنگ می‌شود و کاپشن جدیدتان وا می‌رود. اگر نمی‌خواهید لباستان دچار چنین مشکلاتی شود، بهترین راهکار تمیز کردن لباس با مواد شیمیایی است.

خشکشویی البسه مخصوص

شاید استفاده از خشکشویی برای لباس‌های معمولی مانند پیراهن، شلوار و سایر البسه یک امر اختیاری باشد، اما این موضوع درباره سایر پوشیدنی‌ها صادق نیست. لکه بری و شستن لباس‌هایی با جنس خاص، لباس عروس، کت و شلوار و سایر موارد را حتما باید به صورت مدرن انجام داد. به عنوان مثال برای حذف لکه از لباس عروس باید از خشکشویی لباس عروس بهره ببرید.

لباس عروس یکی از مهمترین لباس‌های قفسه لباس هر خانمی است. هر چند شاید یکبار آن را بپوشید، اما تمیز بودن آن امری حیاتی است. لکه‌ها و چربی‌های شب عروسی و کثیفی‌هایی که ممکن است روی این لباس روشن بریزد، نیازمند تمیز کردن است. برای این کار باید از خدمات خشکشویی لباس عروس استفاده کنید.

همچنین لباس‌هایی از جنس مخمل، ابریشم، چرم و یا سایر لباس‌هایی که جنس خاصی دارند، حتما باید در خشکشویی شسته شوند. در غیر این صورت آسیب‌های جدی به پارچه و مدل لباس وارد خواهد شد.

از کجا خشکشویی پیدا کنیم؟

تا به این جا درباره اهمیت شستن لباس و لزوم این کار برای برخی از پارچه‌ها صحبت کردیم. اکنون متوجه شدید که استفاده از خدمات خشکشویی ضمن مزایایی که دارد می‌تواند سبب تسریع در شستشو و جلوگیری از هدر رفتن وقت شما شود. اما ممکن است که شما زمان کافی برای پیدا کردن یک مرکز شست و شو به صورت خشک در اطراف محل زندگی خود را نداشته باشید. به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که به جای مراکز فیزیکی، از خدمات خشکشویی آنلاین استفاده کنید.

00 (1)

 

بهترین مرکز ارائه دهنده خشکشویی آنلاین

موسسه خدماتی لاوسته با بهره مندی از جدیدترین روش‌ها و مدرن‌ترین دستگاه‌های شستشوی لباس‌ها یکی از مراکز ارائه دهنده خدمات خشکشویی به صورت آنلاین است. این موسسه با شعار ارزان‌ترین راه برای شستشوی لباس، ضمن اینکه هزینه‌های تمیز کردن البسه را تا حد ممکن کاهش می‌دهد، توانسته است استانداردهای کاری خود را در بالاترین سطح حفظ کند. جالب است بدانید که پروسه شستشو در این موسسه به وسیله هیدروکربن و بدون حتی یک قطره آب صورت می‌گیرد.

به جرات می‌توان گفت که لاوسته توانسته برترین شرکت خشکشویی آنلاین باشد. اگر شما نیز نیاز دارید تا لباس‌های خود را تمیز کنید و زمان لازم برای این کار را در دسترس ندارید و یا اینکه جنس لباس شما خاص است، بهتر است از خدمات آنلاین این موسسه برای شستن لباس‌ها استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش خدمات کافی است به سایت لاوسته به آدرس اینترنتی  laveste24.com  مراجعه کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied