شمانیوز
شما نیوز

پشتیبانی از تولید به روایت بانک ملی ایران/اشتغال زایی برای 450 نفر در «دی پلیمر آریا»

ایجاد اشتغال از مهمترین برنامه‌های اقتصادی و اجتماعی در کشور ماست و بانک ملی ایران که همواره در کمک به توسعه بنگاه‌های اقتصادی پیشتاز بوده است، ‌این بار تامین مالی کارخانه شرکت «دی پلیمر آریا» در استان مرکزی را در دستور کار قرار داده است.

پشتیبانی از تولید به روایت بانک ملی ایران/اشتغال زایی برای 450 نفر در «دی پلیمر آریا»

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این کارخانه در زمینی به مساحت 342 هزار متر مربع در شهرک صنعتی خمین قرار داد و سرمایه گذاری اولیه برای آن 12 هزار و 500 میلیارد ریال برآورد شده است.
کارخانه ای که قرار است پس از بهره‌برداری برای 450 نفر شغل ایجاد کند، می‌تواند سالیانه 175 هزار تن پروپیلن تولید کند؛ محصولی که در صنایع مختلف نظیر بسته بندی،‌ نساجی، پزشکی و پلاستیک کاربرد دارد.
بانک ملی ایران در دو بخش سرمایه ثابت و سرمایه در گردش به ایجاد و شروع فعالیت این واحد تولیدی کمک خواهد کرد. در بخش سرمایه ثابت، سهم بانک ملی ایران بابت ایجاد ساختمان، خرید تاسیسات و ماشین آلات داخلی بیش از 9 هزار و 277 میلیارد ریال و در بخش سرمایه در گردش، سهم این بانک یک هزار و 200 میلیارد ریال است.
این پروژه که قرار است در سال جاری به بهره‌برداری برسد،‌ اکنون حدود 94 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
برآوردها نشان می‌دهد ارزش ریالی محصولات این شرکت در سال معادل 70 هزار میلیارد ریال است و این توانایی وجود دارد که دست کم 30 درصد تولیدات آن معادل 50 میلیون یورو به خارج کشور صادر شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied