شمانیوز
شما نیوز

چرا یارانه برخی از مردم واریز نشد؟ + جزئیات

صد و بیست و پنجمین مرحله یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی دیشب یکشنبه 20 تیر به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

چرا یارانه برخی از مردم واریز نشد؟ + جزئیات

به گزارش شمانیوز، صد و بیست و پنجمین مرحله یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی دیشب یکشنبه 20 تیر به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. اما یارانه برخی افراد واریز نشد.

 

unnamed

 

تعداد کسانی که این یارانه را دریافت می‌کنند ۷۸ میلیون نفر هستند که احتمالا بیش از ۲۲ میلیون خانوار است. همچنین در بهار پارسال بیش از ۲۱ میلیون خانوار مرحله اول وام یک میلیون تومانی کرونا را دریافت کردند که اقساط آن از یارانه هر ماه کسر می‌شود.

شروع اقساط این وام از تیر پارسال شروع شد و در این ماه سیزدهمین مرحله آن از یارانه خانوار کسر شد. تعداد اقساط این وام ۳۰ ماهه است، ۱۷ قسط آن باقی مانده که تا آذر سال آینده ادامه دارد.

روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در خصوص واریز یارانه این ماه اطلاع داده بود که، طبق روال ماه‌های گذشته این یارانه ساعت ۲۴ روز بیستم تیر واریز می‌شود.

 

برخی از مردم می‌گویند که یارانه نقدی برایشان واریز نشده است. پیام گروهی از مخاطبان به شرح زیر است:

«یارانه ما هم قطع کردن دلیلش چیه چرا بدون هماهنگی»

«امروز ۲۱ امه اما چرا یارانه من واریز نشد؟»

«یارانه ۲۰ تیر ماه واریز نشده»

«هنوز یارانه ما رو واریز نکردن ۳ شب ۲۱ تیر»
چرا یارانه واریز نشد؟

از آنجایی که زمان واریز ساعت ۲۴ است احتمالا برخی از بانک‌ها در همان ساعت واریزی را انجام نداده‌اند و با شروع ساعات کاری امروز اقدام به واریز یارانه کرده‌اند.

به همین خاطر هست که برخی از یارانه‌بگیران از شب گذشته گفته‌اند یارانه‌ای برایشان واریز نشده، اما احتمالا تا ساعاتی دیگر این پول به حسابشان واریز می‌شود.

در خصوص یارانه‌بگیران دولت مصوب کرده که از متقاضیان یارانه ثبت‌نام شود. از سوی دیگر نیز طبق تبصره ۱۴ بودجه امسال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید سه دهک از یارانه‌بگیران را شناسایی و حذف کند. با توجه به این که دولت روحانی روزهای آخر خود را می‌گذراند احتمالا طرح ثبت‌نام از یارانه‌بگیران در این دولت اجرایی نشود.

 

منبع : تجارت نیوز

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied