شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی//

تبدیل رویا به واقعیت با کتاب ماوراطبیعی شدن

با کتاب ماوراطبیعی شدن اثر جودیسپنزا می آموزید که اگر مدام توجه داشته باشید و انرژی خود را به لحظه حال ببرید می توانید به شرایط درستی برسید. بررسی ها نشان می دهد که بدن انسان زود یا دیر خود را تسلیم می کند و در این زمینه همه شرایط فراهم است. عامل موفقیت در زندگی هیچ گاه حالت شانس به خود نمی گیرد، همه چیز باید تقویت شود.

تبدیل رویا به واقعیت با کتاب ماوراطبیعی شدن

دکتر جودیسپنزا می گوید: کتاب ماوراطبیعی شدن را نوشتم تا آنچه که همیشه در ذهنم ممکن بود به فهم عمومی برسانم. تک تک آدم های این دنیا، خوب یا بد، می توانند زندگی بهترین برای خود ایجاد کنند، ما موجودات خطی نیستیم، پس دست از این زندگی خطی بردارید و هر لحظه از زندگی خود را به بهترین نحو پشت سر بگذارید، خدا برای همه ما جای پیشرفت گذاشته پس اگر در لاین خودت حرکت کنی با دنده 5 هم مشکلی نخواهید داشت!

 

 

 

چند بعدی بودن انسان یک واقعیت محض!

انسان یک بعدی نیست! انسان ها چند بعد دارند و این یعنی زندگی هم چند بعدی است. بهتر است برای خودتان یک سری شرایط مهم در نظر داشته باشید. کتاب ماوراطبیعی شدن به شما کمک می کند که همه امکانات آناتومیک و شیمیایی مورد نیاز خود را در اختیار داشته باشید. نویسنده این کتاب می گوید در گذشته دوست نداشتم در مورد شرایط ماوراطبیعی شدن صحبت کنم چون این تصور را داشتم که کمتر کسی را قانع می کند اما پس از مدتی شرایط تغییر کرد و همه چیز برای من محقق شد.

تجربه های عرفانی مختلف باعث شد که همه چیز تغییر کند به طوری که رویدادهای داخلی بر روی شخصیت های مختلف تاثیر گذاشت و این موضوع سبب شد تا سطح سنجش ها نیز بیشتر شود. انسان ها رویکرد مقایسه را دوست دارند و در این زمینه همه تلاش خود را می کنند. البته که سیستم بیولوژیک نیز تغییرات زیادی داشته است و هزاران موقعیت به برای رسیدن به موفقیت در زندگی مطرح است.

نویسنده کتاب ماوراطبیعی شدن معتقد است که هزاران هزار اسکن مغزی وجود دار که نشان می دهد تغییرات زیادی در ذهن انسان وجود دارد به طوری که صرفاً به دلیلی تصورات ذهنی نیست.

 

2

ماوراطبیعی شدن

 

 

کتاب صوتی ماوراطبیعی شدن چه به من می آموزد؟

عامل موفقیت در زندگی هیچ گاه حالت شانس به خود نمی گیرد، همه چیز مسیر مشخصی دارد و باید تقویت شود. کتاب ماوراطبیعی شدن اثر جودیسپنزا به شما میگوید که چه باید بکنید! کسانی که بهترین تعریف راز موفقیت را در ذهن خود دارند می بایست شرایط را مدنظر قرار دهند.

در کتاب صوتی جودیسپنزا می توانید هم موفقیت را بشناسید و هم شرایط را مدنظر قرار دهید.

در آغاز کتاب ماوراطبیعی شدن شرایط گشودن درها به روی ماوراطبیعه برای شما توضیح داده می شود و یک آغاز طوفانی برای تغییر است. شما یاد می گیرید که لحظات کنونی به چه شکل دنبال می شود و چطور باید آن را مدنظر قرار داد. رفته رفته می توانید در جریان امکانات جدید در میدان کوانتومی قرار بگیرید به طوری که رویکرد قابل قبولی را فراهم سازید. مراکز انرژی ذهنی شما مشخص می شود و همه شرایط در اختیار شما قرار می گیرد.

می توانید بدن خود را نسبت به ذهنیت جدید شرطی کنید به این ترتیب بدن می تواند موقعیت بهتری برای خود گزارش دهد.

شما یاد می گیرید که هوش قلبی چطور می تواند در تغییرات زندگی اثر بخش باشد. کتاب صوتی جودیسپنزا به شما یاد می دهد تا نمونه های زنده حقیقت را با چشمانی باز ببینید و شرایط بسنجید. در بخش جالبی از کتاب صوتی جودیسپنزا می توانید زیبایی بینی داشته باشید و هوش قلبی خود را پیشرفته تر دنبال کنید. همه چیز برای شما فراهم است تا مراقبه ای مخصوص در حین راه رفتن داشته باشید. واقعیت بخشیدن یکی از بخش های مهم کتاب صوتی ماوراطبیعی شدن محسوب می شود. البته که موقعیت مکان و زمان و زمان و مکان به صورت رفت و برگشت به شما گزارش داده می شود.

همه چیز فراهم است تا غده پینه آل سنجیده شود. چه خوب است که کتاب صوتی جودیسپنزا با هدف ساختن دنیایی بهتر دنبال شود . دقت کنید که رویکرد اینکه شاید برای شما هم پیش بیاید نیز مدنظر قرار می گیرد و ساختار قابل قبولی دارد.

 

برنامه ریزی با کتاب صوتی جودیسپنزا

وقتی بخش های مختلف از کتاب صوتی جودیسپنزا را مطالعه می کنید یعنی استارت اول برای رسیدن به هدف مناسب را در خود می زنید. دقت کنید که در این زمینه هرچه برنامه آگاه تری داشته باشید به موقعیت بهتری خواهید رسید. از سوی دیگر وقتی ذهن شما از برنامه آگاه تر باشد می توان آن را در لحظه کنونی در نظر داشت. همه ما خودمان را درگیر آینده قابل پیش بینی کرده ایم و این موضوع اشتباه است. بهتر است برنامه هایتان را قوی تر دنبال کنید و سعی کنید هر لحظه برای رسیدن به حد مشخصی تلاش کنید.

با کتاب ماوراطبیعی شدن اثر جودیسپنزا یاد می گیرید که اگر مدام توجه داشته باشید و انرژی خود را به لحظه حال ببرید می توانید به شرایط درستی برسید. بررسی ها نشان می دهد که بدن انسان زود یا دیر خود را تسلیم می کند و در این زمینه همه شرایط فراهم است. رسیدن به حد درستی از زندگی موضوعی نیست که نیاز به بررسی چند بخشی داشته باشد یعنی انسان باید بتواند سطح ماوراطبیعی شدن را در خود به رشد بیشتری برساند.

پیوندهایی انرژی هایی که سبب می شود به واقعیت نزدیک شوید سطح قابل قبولی را دنبال می کند و سبب می شود که به لحظه حال برسید. در عمل این شما هستید که از هویت جسمی و دنیوی خود فراتر رفته اید و همه چیز برای رسیدن به یک میدان کوانتومی فراهم شده است.

 

با کتاب ماوراطبیعی شدن آرزوهای محال را برای خود به واقعیت تبدیل کنید!

تعریف راز موفقیت از سکوی پرتاب شما را به خواندن کتاب ماوراطبیعی شدن می کشاند. دکتر جودیسپنزا ماوراطبیعی شدن را بخش مهمی از زندگی خود می داند به طوری که همه افراد را دعوت به دنیای جالب ماوراطبیعی شدن می کند. هر یک از کتابهای جودیسپنزا دارای هدف مشخصی هستند اما راههای رسیدن به موفقیت نسبت به شرایط مختلف با هم فرق دارد. اینطور که بررسی ها نشان می دهد همه کسانی که قصد دارند زندگی خوبی داشته باشند باید بتوانند شرایط خوبی را مدنظر قرار دهند. شما با کتاب ماوراطبیعی شدن می توانید خودتان را محک بزنید، کمی بیشتر و بهتر فکر کنید و همه چیز را بسنجید! در دنیای امروز همه چیز به خودمان بستگی دارد. بهتر است خودمان را دست کم نگیریم.

 

3

ماوراطبیعی شدن اثر دکتر جو

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied