شمانیوز
شما نیوز

جزئیات هدیه ویژه همراه اول برای روز خبرنگار

همراه اول به مناسبت روز خبرنگار، بسته اینترنت ویژه یک‌ساله برای تمامی خبرنگاران مورد تأیید معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد فعال می‌کند.

جزئیات هدیه ویژه همراه اول برای روز خبرنگار

به گزارش شمانیوز: همراه اول به مناسبت روز خبرنگار بسته اینترنت ویژه یک‌ساله برای تمامی خبرنگاران مورد تأیید معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد فعال می‌کند.  همراه اول در آستانه فرارسیدن روز خبرنگار و همچنین بیست و هفتمین سالروز عرضه نخستین سیمکارت در ایران توسط این اپراتور، ضمن تبریک به تمامی تلاشگران عرصه رسانه، همچون روال گذشته هدیه ویژه ای را جهت تجلیل از خبرنگاران کشور تدارک دیده است.

 

بر این اساس و با مساعدت مدیرعامل همراه اول، بسته اینترنت ویژه یک ساله با حجم ۲۰۰ گیگابایت برای تمامی خبرنگاران کشور که اسامی آنها از طریق معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرجع رسمی پیگیری امور مربوط به خبرنگاران و روزنامه‌نگاران) دریافت شده است، فعال می شود.

 

همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، پرچمدار توسعه جدیدترین تکنولوژی های ارتباطی و همچنین در اختیار داشتن بالاترین رکورد سرعت 5G در کشور، همواره سعی داشته تا با حمایت از جامعه رسانه ای به عنوان رکن چهارم دموکراسی، زمینه آگاهی بخشی هر چه بیشتر برای مردم را فراهم آورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • Aylin

    هدیه ویژه بسته همراه اول یکساله