شمانیوز
شما نیوز

رپژتاژ اگهی /

خرید اتریوم

امروزه یکی از مسائلی که به‌ صورت فراگیر بعد از بیت‌ کوین مطرح است، خرید اتریوم است. اگر به گفت‌و‌گوهای اطراف خود در وسایل نقلیه، جمع‌های دوستانه و رسمی و سایر موارد گوش دهید، حتماً در بین صحبت اطرافیانتان به ارزهای دیجیتال و نظرایاتی بر این مبنی که آینده اقتصادی جهان بر این صنعت استوار است، بر می‌خورید!

خرید اتریوم

امروزه یکی از مسائلی که به‌ صورت فراگیر بعد از بیت‌ کوین مطرح است، خرید اتریوم است. اگر به گفت‌و‌گوهای اطراف خود در وسایل نقلیه، جمع‌های دوستانه و رسمی و سایر موارد گوش دهید، حتماً در بین صحبت اطرافیانتان به ارزهای دیجیتال و نظرایاتی بر این مبنی که آینده اقتصادی جهان بر این صنعت استوار است، بر می‌خورید!

با رونق ارزهای دیجیتال و روی کار آمدن آن‌ها، حتماً کم و بیش واژه‌هایی مثل خرید اتریوم، خرید تتر و بیت کوین و کلماتی از این دست به گوش شما خورده است که شاید خیلی با معانی آن‌ها آشنا نباشید. اما جای نگرانی نیست؛ چرا که در ادامه سعی داریم به همه این مسائل بپردازیم. پس در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

خرید اتریوم (ETH)

اتریوم (Ethereum) ، یک پلتفرم رایانه‌ای عمومی، منبع باز و مبتنی بر بلاکچین است که قراردادهای هوشمندی را اجرا می‌کند. به عبارت دیگر، Ethereum بلاکچینی با زبان برنامه‌نویسی داخلی است که برای افراد این امکان را فراهم می‌کند تا برنامه‌های کاربردی بهتری بسازند.

در بازارهای سرمایه، خرید اتریوم و ارزهای دیجیتال از مزایای بسیاری برخوردارند. برای پرداخت هزینه‌های عملیاتی که در شبکه اتریوم اجرا می‌شوند، مردم از رمز ارزهای اتریوم استفاده می‌کنند که "اتر" (Ether) نام دارد. اتر در واقع همان ارز رمز پایه است که در هنگام تراکنش از توکن اتر استفاده می‌شود.

 

خرید اتریوم

تتر (USDT TOKENS) چیست؟

تتر (Tether) یک ارز رمزنگاری شده یا همان رمز ارز با ثبات است که معمولاً ارزش آن برابر با یک دلار آمریکا بوده و نوسانات بازار تأثیری بر آن نمی‌گذارند. امروزه از تتر به عنوان یکی از پرکاربردترین ارزهای دیجیتال باثبات یا به عبارتی دیگر استیبل کوین‌های پرطرفدار در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید تتر و بیت‌کوین

روش خرید تتر و بیت‌کوین به این صورت است که شما به همان میزانی که تتر یا بیت کوین می‌خواهید با استفاده از سیستم‌های پرداخت آنلاینی که در سایت موجود است، به حساب شرکت، دلار واریز کرد و بعد از آن به همان اندازه تتر یا بیت‌کوین را دریافت خواهید کرد.

همچین لازم به ذکر است کلیه‌ی وب‌سایت‌هایی که در آن‌ها معاملات مرتبط به ارز دیجیتال انجام می‌گیرد، این امکان را فراهم کرده است که هر ارز دیجیتالی را با تتر بتوان معامله کرد.

خرید اتریوم یا بیت‌کوین؟

بیت کوین و اتریوم هر دو از ارزهای دیجیتال هستند که شباهت‌های بسیاری با یکدیگر دارند، اما در مورد تفاوت آن‌ها همانطور که پیش‌تر هم گفته شد، اتریوم از بلاکچین دیگری استفاده می‌کند و برای انجام تمامی پروژه‌های هوشمندسازی از آن استفاده می‌شود درصورتی که در رابطه با بیت کوین باید گفت که از آن فقط برای بازارهای مالی می‌توان بهره برد.

خرید اتریوم و خطرات آن

حال که با مفاهیم بالا بهتر آشنا شدیم، باید گفت که اگرچه خرید Ethereum  یا سایر ارزهای دیجیتال در بازار سرمایه، ممکن است در نگاه اول بسیار پرسود به نظر برسند، اما در صورت نداشتن آگاهی و اطلاعات کافی، ممکن است شما را متحمل ضررهای سنگین و حتی گاهی جبران‌ناپذیر کنند.

بنابراین برای قرار گرفت در نقطه‌ای امن با کمترین میزان ریسک و مدیریت سرمایه بهتر است با متخصصانی که با این زمینه آشنا هستند در ارتباط باشیم. دیجی دلار در این راستا همراه شما خواهد بود که در ادامه بیشتر با این مجموعه آشنا شویم.

خرید اتریوم

  • خرید اتریوم از طریق صرافی‌های آنلاین

یکی از بهترین و مطمئن‌ترین راه‌ها برای خرید  Ethereum، خرید از صرافی‌های آنلاین است. البته لازم به ذکر است که به دلیل پیشگیری از مواجهه با سایت‌ها و صرافی‌های غیر معتبر یا کلاهبردارانه، بهتر است که پیش از شروع همکاری با این صرافی‌ها از معتبر بودن آن‌ها اطمینان حاصل فرمایید.

از مزایای خرید اتریوم از صرافی‌های آنلاین می‌توان به غیرحضوری بودن این مراکز اشاره کرد. گفتنی است که پرداخت‌ها نیز به‌راحتی از طریق پنل‌های سایت و یا کیف پول‌های سخت افزاری انجام می‌گیرد که سبب پشتیبانی از حریم خصوصی شما و بالا رفتن امنیت مالیتان خواهد شد.

خرید تتر و بیت کوین

دیجی دلار از صرافی‌های معتبر ایرانی است که در سال‌های اخیر به سمت طرح راه حل‌هایی برای پرداخت‌های ارزی ایرانیان پیش رفته است.

  • خرید اتریوم از طریق کارت‌های اعتباری (ویزا و مستر کارت)

اگر در ایران ساکن نیستید، به‌راحتی می‌توانید به صورت کاملاً مستقیم از طریق کارت‌های اعتباری مثل ویزا و مستر کارت اتریوم خریداری کنید.

مزایای خرید اتریوم

برخی از مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیراند:

  • مستقل بودن اتریوم

این ارز دیجیتال به هیچ سازمان و ارگانی وابسته نیست.

  • منبع باز بودن اتریوم

همه‌ی افراد می‌توانند به کدها دسترسی پیدا کرده و کدهای مخرب را شناسایی کنند.

  • بدون واسطه بودن اتریوم

برای استفاده از اتریوم نیازی به حضور واسطه نیست.

  • پر هزینه و زمان‌بر نبودن اتریوم

به دلیل غیرمتمرکز بودن این ارز دیجیتال، اتریوم پر هزینه و زمان‌بر نیست.

دیجی دلار

دیجی دلار از سال 1396 فعالیت خود را با گروهی از کارشناسان و متخصصان این حوزه آغاز کرده و تا به امروز توانسته است خدمات بسیاری را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

دیجی دلار

برخی از خدمات دیجی دلار عبارت است از:

  • آگاه‌سازی و شفافیت مسائل مربوط به ارزهای دیجیتال
  • حفظ حریم خصوصی مشتریان و ایمنی بالا
  • پیشگیری از سوء استفاده کلاهبرداران بازار ارز
  • آموزش در زمینه ارزهای دیجیتال و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در این زمینه
  • انجام تراکنش‌های بین‌المللی
  • خرید از وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های خارجی
  • نقدکردن درآمدهای ارزی
  • خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که نمی‌دانید باید چگونه و از کجا شروع کنید، ما به شما مجموعه دیجی دلار را معرفی می‌کنیم تا بتوانید به روشی امن، سریع و از همه مهم‌تر با بهترین قیمت در بین سایر رقبا در راستای اهداف خود گام بردارید

خرید امن  و ارزان ارزهای دیجیتال با دیجی دلار

برای این که بتوانید با روشی امن و خیالی راحت به خرید اتریوم، تتر، بیت کویین و سایر ارزهای دیجیتال بپردازید. لازم است تا اطلاعات کافی در این مورد در اختیار داشته باشید تا در هنگام مواجهه با چالش‌ها و فراز و نشیب‌های این راه بتوانید به‌راحتی از پس آن‌ها برآیید.

به این منظور ما به شما مجموعه حرفه‌ای و کاربلد "دیجی دلار" را معرفی می‌کنیم. این مجموعه به عنوان یکی از معتبرترین صرافی‌های آنلاین ایرانی در زمینه ارزهای دیجیتال با روش‌هایی سریع، امن و مطمئن به دنبال فراهم آوردن بستری برای خرید اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال و آشنایی مردم با این صنعت جدید است.

در آخر باید گفت که امکان پشتیبانی رایگان 24 ساعته در دیجی دلار وجود دارد و کلیه خریداران ارز از مجموعه ما می‌توانند با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهند. چرا که در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکل در خرید، فروش یا پرداخت هزینه شما می‌توانید به کارشناسان و یا مسئولان خبره متصل شوید تا به سؤالاتتان پاسخ داده شود. شما با مراجعه به وب‌سایت دیجی دلار نیز می‌توانید اطلاعات مفید و آموزنده‌ای را در زمینه ارزهای دیجیتال دریافت کنید.

با ما در بازارهای بین‌المللی همراه شوید تا معامله باخیال راحت را به شما هدیه دهیم!

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied