شمانیوز
شما نیوز

مدیرکل تامین اجتماعی همدان با جمعی از خبرنگاران دیدار کرد

شهناز حمزه لوی مدیرکل تامین اجتماعی همدان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با جمعی از خبرنگاران روز نامه ها و نشریات ضمن تبریک و شاد باش روز خبرنگار و گرامیداشت یاد وخاطره شهید صارمی خبرنگار برون مرزی که درحین انجام وظیفه به شهادت نائل شد، دیدار کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی همدان با جمعی از خبرنگاران دیدار کرد

به گزارش شمانیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، شهناز حمزه لوی، مدیرکل تامین اجتماعی همدان گفت: دردنیای امروزی رسالت خبرنگاران رسالت سنگینی است وانعکاس واقعیت های جامعه کنونی می تواند مدیران را وادار به انجام ماموریت ها به طور درست و اصولی نماید.

 مدیرکل تامین اجتماعی همدان افزود: نگاه تیز خبرنگاران می تواند پیش برنده امور بوده وباعث پیشرفت کشور در همه زمینه ها باشد و انعکاس اخبار و حوادث به صورت مثبت نه تنها چالشی درجامعه ایجاد نمی کند بلکه باعث تعالی و رشد کشور درهمه زمینه می باشد.

وی همچنین با ارائه گزارشی از وضعیت بیمه شدگان استان همدان افزود: بارها اعلام کرده ایم که روش ومنش اداره کل استان همدان تعامل و همکاری با شرکای اجتماعی وکارفرمایان محترم است و برای ایفای تعهدات خود به طور مطلوب به بیمه شدگان از تمام ظرفیت های خود استفاده می کنیم.

حمزه لوی با اشاره به طرح های موفق سازمان در سنوات اخیر افزود: متناسب سازی حقوق بازنشستگان ، بخشودگی جرائم بیمه ای ، طرح غیرحضوری 3070 ، ارائه نسخ به صورت الکترونیک و توقف صدور دفاتر درمانی و ... از طرح های موفق سازمان طی سالهای 99 و 1400 هست که نوید بخش یک سازمانی پویا و چابک هست که علاوه بر کاهش هزینه های سازمان مطلوبیت ارائه خدمات را افزایش داده و باعث کاهش هزینه های سربار بیمه شدگان نیز شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی همدان درپاسخ به سوال خبرنگاران افزود: شهرداری های استان بزرگترین بدهکار سازمان هستند وبالغ بر 40 میلیارد تومان به سازمان بدهی دارند و در مجموع کلیه کارفرمایان استان بیش از 250 میلیارد تومان به سازمان بدهکار هستند.

وی با توجه به بودجه مصوب درآمد استان گفت: 2700 میلیارد تومان بایستی سازمان در استان همدان وصول نماید تا بتواند بخش از هزینه های تعهدات کوتاه مدت وبلند مدت خود را پوشش دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied