شمانیوز
شما نیوز

قیمت طلا امروز

پیش بینی مهم از قیمت سکه و طلا بعد از تعطیلات

قیمت سکه و طلا همواره در بازار طلا با نوسانات همراه است.

پیش بینی مهم از قیمت سکه و طلا بعد از تعطیلات

به گزارش شمانیوز، کشتی آرای نائب‌رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره پیش بینی قیمت سکه و طلا گفت: پیش‌بینی درباره قیمت سکه و طلا دشوار است و نمی توان قطعی درمورد آن نظر داد

 

قیمت سکه و طلا براساس نرخ ارز و انس جهانی تعیین می‌شود که با توجه به رشد قیمت ارز در روزهای گذشته، شاهد سیر صعودی بهای سکه و طلا بودیم.«محمد کشتی‌آرای» امروز (دوشنبه) درباره تعطیلی اصناف در روزهای آینده افزود: با توجه به اینکه همه اصناف در روزهای آینده به دلیل محدودیت‌های کرونایی تعطیل است، واحدهای صنفی طلا نیز تعطیل خواهد بود.

 

وی گفت: با وجود تعطیلی بازار، قیمت‌ها در جریان است و نرخ طلا و سکه به دلیل اعلام انس جهانی تعیین و اطلاع‌رسانی می‌شود.نائب‌رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره رشد قیمت سکه در روزهای اخیر و ورود قیمت سکه به کانال ۱۲ میلیون تومان اظهار داشت: قیمت سکه و طلا براساس نرخ ارز و انس جهانی تعیین می‌شود و چون این دو در روزهای اخیر رشد قیمت داشتند، بنابراین شاهد افزایش بهای سکه و طلا بودیم.

 

وی ادامه‌داد: از آنجایی که در تابستان تقاضا برای خرید دلار افزایش می‌یابد، در نتیجه رشد قیمت ارز را در بازار داریم. کشتی آرای با اشاره به کاهش داد و سندها، گفت: هر ساله در ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین‌(ع) کاهش داد و ستدها در بازار طلا رخ می‌دهد، اما این امر تاثیری بر قیمت طلا و سکه ندارد. وی پیش‌بینی درباره قیمت طلا و سکه را دشوار دانست و افزود: با توجه به تعطیلی چند روز آینده نمی‌توان در این مورد اظهار نظر کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied