شمانیوز
شما نیوز

قیمت خودرو امروز

این خودرو در عرض 24 ساعت 11 میلیون گران شد | عکس خودرو

قیمت خودرو امروز با اقزایش اندکی همراه بود. خودرو ۲۰۶ تیپ ۵ در 24 ساعت گذشته با افزایش قیمت ۵ میلیون تومانی ۳۰۰ میلیون تومان شد.

این خودرو در عرض 24 ساعت 11 میلیون گران شد | عکس خودرو

قیمت خودرو امروز با اقزایش اندکی همراه بود. خودرو ۲۰۶ تیپ ۵ در 24 ساعت گذشته با افزایش قیمت ۵ میلیون تومانی ۳۰۰ میلیون تومان شد. در ادامه قیمت خودرو پژو را مشاهده می کنید.

 

خودرو

 

خودرو

 

نوسانات قیمتی در بازار خودرو نه تنها با تعطیلات اصناف و به حداقل رسیدن معاملات در هفته جاری کاهش پیدا نکرده است بلکه بر شدت افزایش قیمت ها در بازار خودرو در این روزها افزوده شده است؛ در بین خودروهای پژو می توان گفت اکثر مدل های این گروه در بازار در ۲۴ ساعت گذشته به طور میانگین ۵ میلیون تومان گران شدند و خودرو ۲۰۶ تیپ ۵ از ۲۹۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است و خودرو پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۵ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۴۲۰ میلیون تومان قیمت خورده است و پژو پارس ساده مدل ۱۴۰۰ نیز از ۲۶۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲۷۰ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای گروه پراید نیز مدل ۱۱۱ این گروه در یک قدمی ۱۵۰ میلیون تومانی ایستاد و با افزایش قیمت ۲ میلیون تومانی در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۹ میلیون تومان قیمت خورد؛ سایر خودروهای این گروه در ۲۴ ساعت گذشته از نوسانات قیمتی در امان ماندند.

 چرا قیمت خودرو ترمز برید؟

در بین خودروهای گروه سمند نیز نوسانات قیمتی در ۲۴ ساعت گذشته مشهود بوده است و سمند LX مدل ۱۳۹۹ این گروه از ۲۲۲ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲۳۵ میلیون تومان رسیده است که ۱۱ میلیون تومان گران شده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از روز گذشته تا امروز ۵ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۲۴۲ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای ساینا و رانا نیز در این مدت از افزایش قیمت ها در امان نماندند؛ رانا ال ایکس مدل ۱۳۹۸ از ۲۲۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲۲۵ میلیون تومان رسیده است و رانا پلاس مدل ۱۳۹۹ نیز در این مدت ۵ میلیون تومان گران شده است ۲۷۵ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۹۹ این خودرو نیز با افزایش قیمت ۵ میلیون تومانی امروز به قیمت ۲۵۵ میلیون تومان رسید و در بین خودروهای ساینا نیز ساینا دنده ای مدل ۱۳۹۹ از ۱۴۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۱۵۳ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۵ میلیون تومان گران شده است و ۱۶۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

 

خودرو

 

خودرو

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied