شمانیوز
شما نیوز

سامورایی‌ها آقایی 5 ساله ایران را هدف قرار داده‌اند

آیا دوران 5 ساله صدرنشینی ایران در بین تیمهای آسیایی در رده‌بندی فیفا، به پایان خواهد رسید؟

سامورایی‌ها آقایی 5 ساله ایران را هدف قرار داده‌اند

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از فرهیختگان: در آخرین رنکینگ اعلام شده توسط فیفا، تیم ملی کماکان در صدر تیمهای قاره آسیا قرار داشته و تیم بیست و سوم رنکینگ است. نزدیکترین تعقیب کننده شاگردان ویلموتس، ژاپن است که در رده بیست و هفتم قرار دارد. در رده بندی بعدی فیفا که ماه آینده میلادی اعلام می‌شود، تیم ملی سقوطی 4 پله‌ای خواهد داشت و به رده 27 تنزل پیدا خواهد کرد تا همسایه ژاپن شود.

در ادامه گزارشش به این نکته اشاره کرده که اگر در دیدار بعدی رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2022 قطر تیم ملی کشورمان به هر نتیجه‌ای جز پیروزی درمقابل عراق دست پیدا کند، با توجه به گروه راحت ژاپن در این رقابت‌ها و بردهای احتمالی این تیم در ادامه، صدرنشینی‌های بلامنازع در رنکینگ آسیا نیز از دست رفته و دوباره به ژاپن اختصاص پیدا خواهد کرد.

از سوی دیگر تیم ملی ایران در یک سال اخیر چندین فیفادی را از دست داده و چه‌بسا برای فیفادی بعدی در تاریخ 28 آبان نیز برنامه‌ای نداشته باشد که همین امر فاکتور دیگری در سقوط کشورمان در رده‌بندی محسوب خواهد شد و به‌طور حتم در آینده عدم‌برگزاری دیدارهای تدارکاتی در فیفادی‌ها حسرت زیادی را برای فوتبال ملی کشورمان به بار خواهد آورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied