شمانیوز
شما نیوز

پیشنهاد بارسلونا را رد کردم

آندره اونانا، دروازه‌بان کامرونی آژاکس، مدعی شد که پیشنهاد بازگشت به بارسلونا را در تابستان رد کرده است.

پیشنهاد بارسلونا را رد کردم

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: آندره اونانا، در ابتدای فوتبالش کار خود را از لاماسیا و آکادمی باشگاه بارسلونا آغاز کرده بود. او فصل گذشته عملکرد درخشانی در قفس توری آژاکس داشت و توانست با این تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند؛ همین عملکرد فوق‌العاده او باعث شد که در تابستان تیم های زیادی خواهان به خدمت گرفتن او شوند.

پاری سن ژرمن و بارسلونا مهم‌ترین باشگاه‌هایی بودند که برای جذب این دروازه‌بان کامرونی اقدام کردند. حالا پس از گذشت چند ماه آندره اونانا در مصاحبه ای عنوان کرده که در تابستان پیشنهاد بازگشت به بارسلونا را رد کرده است.

او در این باره گفت:" بارسلونا در تابستان خواهان به خدمت گرفتن من بود. آن جا برای من به عنوان یک خانه به حساب می آید. در واقع من بخشی از این باشگاه بوده ام. اگرچه شاید دیگر فرصتی برای بازگشت به آن جا نداشته باشم اما تابستان امسال نیز فرصت مناسبی برای بازگشت به بارسلونا نبود. من از پاری سن ژرمن نیز پیشنهاداتی داشتم و این موضوع را مدیر برنامه هایم به اطلاع من رساند اما در نهایت توافقات حاصل نشد. من حالا از ماندن در آژاکس بی نهایت خوشحال هستم."

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied