شمانیوز
شما نیوز

بعد از برد 6 تایی؛ لو:از برد پرگل آلمان مقابل ایرلند راضی هستم

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان از پیروزی 6 گله مقابل ایرلند شمالی ابراز رضایت کامل کرد.

بعد از برد 6 تایی؛ لو:از برد پرگل آلمان مقابل ایرلند راضی هستم

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از فارس:  شب گذشته آلمان‌ها در آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی جام ملت‌های اروپا جشنواره‌ای از گل به راه انداختند.

«مانشافت» در دیدار با ایرلند‌شمالی از گروه C توانست 6 بر یک حریف بریتانیایی را شکست دهد.

این نتیجه در حالی ثبت شد که ابتدا دروازه تیم میزبان توسط مایکل اسمیت در دقیقه 7 باز شد اما ژرمن‌ها به کاملا آرایش هجومی گرفتند و 6 بار تور دروازه‌ میهمان را به لرزه درآوردند.

یواخیم لو بعد از بازی اظهار داشت:این بازی بسیار باعث خوشحالی‌ام شد.بسیار دقیق عمل کردیم و بازی را پیش بردیم.حتی وقتی 3 بر یک جلو بودیم، به بازی رو به جلو ادامه دادیم.هدف زدن گل‌های زیاد بود.

وی ادامه داد:حالا می‌توانیم کاملا راضی باشیم.هرچند که ایرلند شمالی با نخستین شوت،‌به گل رسید اما این اتفاق ما را تحت تاثیر قرارنداد.

مربی با تجربه و موفق ژرمن‌ها افزود:البته در آن حالت، کار راحت نبود.چون ایرلندی‌ها بسیار فشرده دفاع می‌کردند.گاهی با 9 بازیکن دیواره دفاعی می‌ساختند که این حالت برای ما راحت نبود.با این حال در مسیری صحیح گام برداشتیم و گل‌های لازم را زدیم.قبل از بازی هم گفتم که می‌خواهیم بازی تماشایی و هیجان‌انگیزی را نمایش دهیم که همینگونه نیز شد.حتی می خواستیم چنین بازی را در کل 90 دقیقه به معرض نمایش بگذاریم در این زمینه هم موفق بودیم.

در این پیکار گنابری 19، 47 ، 60 ، گورتسکا 43 و 73 و یولیان برانت 90 برای آلمان در ورزشگاه کومرتس‌بانک شهر فرانکفورت گل زدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied