شمانیوز
شما نیوز

مسی مادام العمر در بارسا می ماند

جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا اطمینان دارد که لیونل مسی پس از 2021 نیز در بارسا بازی خواهد کرد.

 مسی مادام العمر در بارسا می ماند

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛ لیونل مسی که دوشنبه گذشته ششمین توپ طلای خود را دریافت کرد، بعد از دریافت این جایزه گفته بود که:« زمان کنار کشیدن نزدیک می‌شود.» این جمله مسی باعث شده بود صحبتهای زیادی درباره بازنشستگی او مطرح شود و خیلی‌ها مدعی شوند که او قصد کنار گذاشتن فوتبال را دارد.

60

جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا در مصاحبه با رادیو کاتالونیا و در واکنش به آینده مسی گفت:« دوست دارم یک بار دیگر قرارداد مسی را تمدید کنم. او هنوز تا پایان، راه درازی در پیش دارد و مشکلی برای ادامه حضورش در بارسا نمی بینم.

شک ندارم که مسی تا بازنشستگی در بارسا بازی خواهد کرد. او به بارسا کاملا متعهد است. در ادامه فصل با او صحبت خواهیم کرد و تا هر زمان که بخواهد برای ما بازی خواهد کرد. امیدوارم یک قرارداد جدید با او ببندیم. مسی تا 2021 قرارداد دارد یعنی سالی که ریاست من در بارسا تمام خواهد شد ولی او با تیم خواهد ماند و هنوز زمان زیادی تا پایان دوران فوتبالش باقی مانده است. مسی این حق را دارد تا در مورد پایان فوتبالش تصمیم گیری کند. بارسا خانه و تمام زندگی اوست.»

دوران پس از مسی:« امیدوارم فاصله زیادی تا آن روز داشته باشیم. مسی 32 ساله است و هنوز زمان بازنشستگی اش نیست. در عین حال ما بازیکنان و استعداد های خوبی در لاماسیا داریم. آنسو فاتی اخیرا تمدید قرارداد کرد و همچنین باید به کارلس آلنیا هم اشاره کرد. دی یونگ تازه به ما پیوسته و بسیار جوان است. تراشتگن و دمبله را داریم. آینده را باید با بازیکنان جوان ساخت. روزی که مسی خداحافظی کند، سیستم بازی ما هم متفاوت خواهد شد.»

سبک بازی بارسا در فصل جاری:« هم از این فصل و هم فصول گذشته راضی هستم و حتی معتقدم بهتر شده ایم. درست است که مردم تیم رویایی کرویف را به یاد می آورند و به شخصه نیز تیم مورد علاقه ام تیمی است که فصل 74-1973 رئال را در برنابئو 0-5 شکست داد. در هر صورت آن دوران، فوتبال متفاوت بود و مقایسه تیم ها در دهه های مختلف درست نیست.»

ال کلاسیکوی 18 دسامبر:« نگران نیستم و معتقدم برگزاری هر مراسم صلح آمیز، آرام و بدون خشونت در روز بازی، مشکلی برای برگزاری مسابقه ایجاد نخواهد کرد. کنترل داخل ورزشگاه بر عهده باشگاه است و در بیرون، مردم می توانند هر کاری که می خواهند انجام دهند و محدودیتی وجود نخواهد داشت. بدون توهین می توان هرگونه ابراز عقیده ای داشت. تحت هیچ شرایطی بازی نباید به تعویق بیفتد. دلیلی برای این موضوع نمی بینم. هواداران برای حمایت از بارسا به نوکمپ می آیند. باید قبول کرد که در مقطعی استثنایی از تاریخ کاتالونیا حضور داریم. همه چیز می تواند باهم سازگار باشد.»

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied