شمانیوز
شما نیوز

اگر الان بازی میکردم، قیمتم 150 میلیون پوند بود

گری لینه‌کر، اسطوره فوتبال انگلیس و کارشناس فوتبال در برنامه تلویزیونی‌اش مدعی شد که اگر دوران فوتبالی‌اش تمام نشده بود این روزها ارزشی معادل 150 میلیون پوند داشت.

اگر الان بازی میکردم، قیمتم 150 میلیون پوند بود

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  گری لینه‌کر، اسطوره فوتبال انگلیس که این روزها به عنوان کارشناس فوتبال و مفسر تلویزیونی فعالیت می‌کند در برنامه تلویزیونی‌اش MATCH OF THE DAY مدعی شد اگر دوران فوتبالی‌اش هنوز تمام نشده بود و همچنان فوتبال بازی می‌کرد این روزها ارزشی معادل 150 میلیون پوند داشت.

گری لینه‌کر 59ساله در این برنامه گفت در زمانی که فوتبال بازی می‌کرده دستمزدش با آنچه امروز فوتبالیست‌ها دریافت می‌کنند، برای مثال با دستمزد 900هزار پوند در هفته نیمار اصلا قابل مقایسه نبوده است.

این مهاجم ملی‌پوش سابق انگلیسی در برنامه خود فاش کرد که زمانی که فوتبال را در آکادمی جوانان لستر آغاز کرده هفته‌ای شانزده پوند دستمزد می‌گرفته و زمانی که در سال 1985 باشگاه لسترسیتی را ترک کرده دستمزدش 400پوند در هفته بوده است.

56

لینه‌کر که در جام جهانی 1986 با زدن شش گل برای انگلیس بهترین گلزن آن جام جهانی شده با اشاره به وضعیت این روزها می‌گوید:" فکر کنم قیمت هری کین الان 200 میلیون پوند باشد".

مهمان لینه‌کر در برنامه‌اش سپس از او پرسید:" تو اگر الان بازیکن بودی ارزشت چقدر بود؟ 150 میلیون پوند؟ و لینه‌کر در پاسخ گفت:" بله، فکر کنم باید در همین حدود می‌بود".

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied