شمانیوز
شما نیوز

ترکیب پرسپولیس مقابل پارس جم مشخص شد

برای بازی امروز مقابل پارس جنوبی بار دیگر شاهد تغییراتی از سوی کالدرون خصوصا در خط دفاعی خواهیم بود.

ترکیب پرسپولیس مقابل پارس جم مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  گابریل کالدرون امروز مقابل پارس جنوبی قرار خواهد گرفت تا امیدوار باشد به اولین دبل خود در فوتبال ایران دست یابد. با شروع دور برگشت لیگ نوزدهم، اکنون بهترین فرصت برای سرمربی آرژانتینی سرخ‌ها فراهم شده تا مقابل تیمی که سرمربی‌اش چندی پیش به دلیل مشکلات مالی کناره گیری کرده قرار گیرد و امیدوار باشد همانند بازی رفت موفق به شکست حریف و دستیابی به سه امتیاز ارزشمند برای شروع دور برگشت شود.

پرسپولیس در این بازی محمد نادری را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و کالدرون تصمیم گرفته تا نام امید عالیشاه را نیز در لیست این بازی قرار ندهد. با این حال تصمیم مهم برای او درون دروازه شکل خواهد گرفت تا ببینیم از میان بوژیدار رادوشوویچ و علیرضا بیرانوند به کدامیک فرصت حضور در ترکیب را خواهد داد.

گلر کروات سرخپوشان هفته گذشته نمایش درخشانی در ترکیب داشت اما معمولا چیزی که کالدرون نشان داده این است که نمایش درخشان و کیفیت مناسب اهمیت چندانی برای حضور در ترکیب نخواهد داشت و احتمال هر اتفاقی وجود دارد. بیرانوند که هفته گذشته با تصمیم کالدرون نیمکت نشین شده بود، اینبار هم احتمالا از روی نیمکت باید شاهد تلاش بوژیدار و دیگر هم‌تیمی‌هایش باشد.

در خط دفاعی هم بار دیگر کالدرون تصمیم به تغییر گرفته و محمد انصاری و محمدحسین کنعانی زادگان به ترکیب بازخواهند گشت و به ترتیب جانشین محمد نادری و سیدجلال حسینی خواهند شد. مهدی شیری بعد از عملکرد امیدوارکننده هفته گذشته مقابل سایپا اینبار امیدوار است برابر پارس جنوبی نیز بتواند نمایش خوبی از خود به جا بگذارد و شجاع خلیل زاده هم که توانسته نظر کالدرون را به خود جلب کند، اینبار کنعانی زادگان را به عنوان زوج قلب دفاعی در کنار خود خواهد داشت.

در خط میانی تغییراتی را نسبت به بازی گذشته احتمالا شاهد نخواهیم بود و احمد نوراللهی اینبار با بازوبند کاپیتانی در ترکیب اصلی حاضر خواهد شد و در کنار خود محسن ربیع خواه، بشار رسن و مهدی ترابی را می‌بیند. کالدرون در این بازی فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی و کمال کامیابی نیا را نیز در اختیار دارد تا برای تغییرات احتمالی روی این ستاره‌ها هم حساب ویژه ای باز کند.

در خط حمله نیز همانند بازی قبلی علی علیپور در کنار وحید امیری زوج هجومی علیه دروازه پارس جنوبی جم را تشکیل خواهند داد. امیری در بازی قبلی تیمش موفق شد با ضربه آکروباتیک دروازه سایپا را باز کند و باید دید موفقیتش در ترکیب سرخپوشان را تداوم خواهد بخشید یا خیر. برای علیپور هم هیچ اتفاقی لذتبخش تر از شروع نیم فصل با گلزنی نخواهد بود و باید دید مدافعان و گلر برزیلی طلایی پوشان این اجازه را به او خواهند داد یا خیر.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

بوژیدار رادوشوویچ

شجاع خلیل زاده

محمد حسین کنعانی زادگان

محمد انصاری

مهدی شیری

احمد نوراللهی

محسن ربیع خواه

علی علیپور

مهدی ترابی

وحید امیری

بشار رسن

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied