شمانیوز
شما نیوز

لیورپول 1 - 0 فلامینگو؛

لیورپول قهرمان جام باشگاه های جهان شد

لیورپول موفق شد با یک گل فلامینگو را مغلوب کرده و قهرمان جام باشگاه های جهان شود.

لیورپول قهرمان جام باشگاه های جهان شد

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  لیورپول در شبی که قادر به خلق موقعیت های زیادی نبود، در نهایت با گل اوقات اضافی بابی فرمینو موفق شد فلامینگو را مغلوب کند و برای اولین بار در تاریخ قهرمان جام باشگاه های جهان شود.
لیورپول بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه یک می توانست به گل اول دست یاید، اما ضربه بابی فرمینو در موقعیت تک به تک از بالای دروازه فلامینگو به بیرون رفت. در دقیقه هشت لیورپول یک بار دیگر صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما این بار ضربه ترنت الکساندر آرنولد با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه فلامینگو بازی را در دست گرفت و می توانست در دقیقه 22 و روی همکاری هنریکه و لوییس به گل دست یابد، اما ارسال ضعیف لوییس باعث از دست رفتن موقعیت شد.

2

در دقیقه 27 این بار هنریکه در گوشه محوطه جریمه لیورپول صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او با دخالت گومز با اختلاف کمی از کنار دروازه آلیسون به بیرون رفت.

در اواخر نیمه اول و روی همکاری نبی کیتا و محمد صلاح، لیورپول می توانست صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شود اما نبی کیتا به لوییس برخورد کرد و داور خطایی تشخیص نداد تا نیمه نخست کم افت و خیز با تساوی بدون گل به پایان برسد.

4

لیورپول در ابتدای نیمه دوم تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ضربه بابی فرمینو روی پاس هندرسون به دیرک دروازه فلامینگو برخورد کرد. در دقیقه 50 و روی پاس به بیرون آرنولد، محمد صلاح صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقایقی بعد و روی اشتباه آرنولد، فلامینگو می توانست به گل اول دست یابد اما ضربه باربوسا با عکس العمل زیبای آلیسون بکر همراه شد. در ادامه جریان بازی دوباره ارام شد و دو تیم رویکردی توام با احتیاط را در پیش گرفتند.

3

در دقیقه 79 آرنولد در پشت محوطه صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه محکم او در اختیار دروازه بان فلامینگو قرار گرفت. در دقیقه 86 لیورپول تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ضربه زیبای هندرسون از پشت محوطه با عکس العمل تماشایی آلوس همراه شد.

اما در دقیقه 91 ابتدا داور یک پنالتی به سود لیورپول گرفت که بعد از بازبینی صحنه تصمیم خود را عوض کرد تا در نهایت 90 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان برسد.

اما لیورپول اوقات اضافی را بهتر آغاز کرد و در نهایت در دقیقه 99 به گل اول دست یافت. سادیو مانه با یک پاس زیبا روبرتو فرمینو را در موقعیتی تک به تک قرار داد و او با حرکت به عرض و ضربه ای دقیق موفق به گلزنی شد.

5

در دقیقه 102 محمد صلاح می توانست گل دوم را به ثمر برساند اما ضربه او با مهار تماشایی آلوس همراه شد تا نیمه اول وقت اضافی با برتری 0-1 لیورپول به پایان برسد. در دقایق پایانی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و لیورپول موفق شد با برتری مقابل فلامینگو، قهرمان جام باشگاه های جهان شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied