شمانیوز
شما نیوز

ادینسون کاوانی و اتلتیکو مادرید به توافق رسیدند

بنا به اعلام جیان‌لوکا دی‌مارتزیو، ادینسون کاوانی ستاره اروگوئه‌ای PSG با باشگاه اتلتیکو مادرید برای قراردادی سه ساله به توافق رسیده و پاری سن ژرمن را ترک خواهد کرد.

ادینسون کاوانی و اتلتیکو مادرید به توافق رسیدند

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه؛ سرنوشت ادینسون کاوانی، ستاره اروگوئه‌ای 32ساله پاری سن ژرمن مدتی است به یکی از مسائل مبهم این تیم تبدیل شده. کاوانی از تمدید قرارداد خود با PSG خودداری کرده و اخیرا از سوی توماس توخل مورد استفاده قرار نمی‌گرفت و بسیاری از رسانه‌های فرانسوی معتقد بودند توخل اعتقادی به استفاده از او ندارد.

حالا بر اساس گزارش منتشر شده توسط جیان‌لوکا دی‌مارتزیو، کاوانی با باشگاه اتلتیکو مادرید برای امضای یک قرارداد سه ساله به توافق رسیده است. اتلتیکو از مدتها پیش به جذب کاوانی علاقه داشته، به خصوص با توجه به اینکه کاوانی به دلیل تمدید نکردن قرارداد خود در ماه ژانویه می‌تواند رسما با این باشگاه مذاکره کند چرا که قرارداد او با PSG در فصل تابستان به پایان می‌رسد و بر اساس قوانین یوفا، مذاکره او با باشگاه‌های دیگر از شش ماه قبل امکان‌پذیر است. خبر بهتر برای اتلتیکو این است که کاوانی بدون پرداخت هزینه‌ای به PSG می‌تواند به اسپانیا رفته و به این تیم ملحق شود.

البته دی‌مارتزیو می‌گوید اتلتیکو مادرید برای به مشکل برنخوردن با قوانین مالی یوفا از نظر توازن بودجه باشگاه‌ها قبل از امضای قرارداد با کاوانی باید بازیکن بفروشد.

روزنامه فرانسوی فیگارو هم با اشاره به گزارش دی‌مارتزیو می‌گوید منابع نزدیک به دو باشگاه می‌گویند حتی امکان اینکه کاوانی از ماه ژانویه به اتلتیکو ملحق شود وجود دارد ولی دو باشگاه درباره این انتقال هنوز به توافق نرسیده‌اند. اما اگر در این باره توافقی به دست بیاید با توجه به پایان قرارداد کاوانی در تابستان آینده، او می‌تواند از همین ژانویه بدون اینکه اتلتیکو وجهی به PSG بپردازد راهی واندا متروپولیتانو شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied