شمانیوز
شما نیوز

در ماجرای پرداخت پول استراماچونی؛

رسوایی جنجالی مدیران استقلال و وزارت ورزش توسط بانک مرکزی

در حالی که جریان سازی رسانه ای برخی دوستان به سمتی است که به طور کل استراماچونی را مقصر تمام اتفاقات اخیر معرفی کنند اما رئیس کل بانک مرکزی با اعلام رسمی خود از سوء مدیریت امیرحسین فتحی و رفقایش در هیئت مدیره استقلال پرده برداشت.

رسوایی جنجالی مدیران استقلال و وزارت ورزش توسط بانک مرکزی

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از تماشاچی؛ همتی رئیس کل بانک مرکزی: واریز پول استراماچونی دور ‌زدن تحریم‌ها نبود| باشگاه‌هایی که مشکل واریز دارند پیش ما بیایند!

درباره واریز طلب استراماچونی، ما راهش را بلد بودیم، مشکل این است که دوستان نمی‌دانستند راهش چگونه است. اشکالش این بود که از اول راهش را اشتباه رفتند.

باشگاه‌هایی که مشکل واریز پول به سرمربی خود را دارند پیش ما بیایند ما برای آنها انجام می‌دهیم.

9

با توجه به صحبتهای همتیف دوستان در بدنه مدیریت استقلال یا انجام درست و صحیح اینکار را بلد نبودند که ضعف مدیریت شان اثبات می شود و یا اینکه عامدانه نخواستند تا پروسه واریز از مسیر درست خود طی شود که در هر دو صورت، لزوم برکناری دسته جمعی مدیران ارشد استقلال و پاسخگویی وزارت ورزش بابت این بی آبرویی بین المللی احساس می شود.

11

پی نوشت: بدون تردید مسبب به وجود آمدن بحران اخیر در استقلال، وزارت ورزش و مدیران بی کفایت منصوبی توسط شخص وزیر ورزش در هیئت مدیره این باشگاه هستند و مشخص نیست با چه توجیهی همچنان از امیرحسین فتحی در کادر مدیریتی استقلال استفاده می شود؟  هواداران استقلال به خوبی مسبب و علت به وجود آمدن بحران اخیر در تیمشان را می شناسند اما در عین حال نمی توانند از سنگ اندازی استراماچونی و شروط غیرمعقولش برای بازگشت نیز به سادگی عبور کنند و جدایی استرا و تیم دولتی استقلال یک جدایی دو جانبه بود و ابراز تمایل هر دو طرف برای رجوع، یک بازی نمایشی برای هواداران به حساب می آید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied