شمانیوز
شما نیوز

میهایلوویچ با سرطان هم جنگجو است + عکس

سینیشا میهایلوویچ، سرمربی بولونیا همچنان با تعهد در تیم خود مشغول به کار است.

میهایلوویچ با سرطان هم جنگجو است + عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  چند ماه قبل بود که اعلام سینیشا میهایلوویچ، سرمربی بولونیا مبتلا به سرطان خون شده و در حالیکه تصور اولیه بر آن بود که قاعدتا او از شغل خود دست کشیده و روند درمانی را پیگیری خواهد کرد، اما میهایلوویچ اعلام کرد علیرغم طی کردن دوره های شیمی درمانی دست از فعالیت نکشیده و همچنان هدایت بولونیا را در دست خواهد داشت.

اما در جریان دیدار ابتدای هفته بولونیا مقابل لچه و در اوایل نیمه اول، گری مدل مدافع شیلیایی بولونیا با تاچسیدیس، بازیکن لچه در یک صحنه درگیر شدند که سینیشا میهایلوویچ خیلی زود مداخله کرده و با تحکم از هر دو بازیکن خواست به درگیری پایان دهند.

45

اما گری مدل بیخیال ماجرا نشد و همچنان با تاچسیدیس درگیری لفظی داشت که سینیشا میهایلوویچ بر سر او فریاد زده و خواست درگیری را تمام کند. ماجرا به قدری ادامه پیدا کرده که خود تاچسیدیس نیز وارد معرکه شده و تلاش کرد گری مدل را آرام کند تا درگیری لفظی او با سینیشا میهایلوویچ بیش از این ادامه پیدا نکند.

این عشق فراوان میهایلوویچ به فوتبال حتی هنگام دست و پنجه نرم کردن با سرطان الهام بخش بازیکنان تیمش شده و حالا محبوبیت او در رختکن بولونیا چندین برابر افزایش یافته است.

46

میهایلوویچ بعد از اینکه دریافت به سرطان مبتلا شده گفت: "من این روزها زیاد گریه کرده ام، اما علاقه ای ندارم کسی نسبت به من رفتار ترحم آمیز نشان دهد. زمان به طول خواهد انجامید اما من بهبود می یابم. من همیشه برای پیروزی چه در فوتبال و چه در زندگی بازی می کنم و سرطان را نیز شکست خواهم داد."

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied