شمانیوز
شما نیوز

اردوی تیم ملی آمریکا در قطر لغو شد

فدراسیون فوتبال آمریکا اعلام کرد که پس از شهادت سپهبد قاسم سلیمانی در عملیات تروریستی نیروهای این کشور، کمپ تمرینی خود که قرار بود در قطر برگزار کند را به دلیل افزایش تنش ها لغو کرده است.

اردوی تیم ملی آمریکا در قطر لغو شد

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل فوتبالی ؛  بامداد جمعه نیروهای آمریکایی حاضر در خاک عراق خودروی حامل سپهبد قاسم سلیمانی را مورد هدف قرار داده و او و چند تن از یاران ایرانی و عراقی اش را به شهادت رساندند. پس از این اتفاق تنش ها بار دیگر در خاورمیانه بالا گرفت. این موضوع باعث شد که اعضای هیئت مدیره فدراسیون فوتبال آمریکا تصمیم بگیرند با انتشار بیانیه ای رسمی کمپ تمرینی که قرار بود از روز جمعه در کشور قطر برگزار شود را لغو کنند. در بخشی از این بیانیه آمده: " به دلیل اتفاقاتی که اخیرا در منطقه رخ داده، فدراسیون فوتبال آمریکا تصمیم گرفت که سفر تیم ملی مردان خود به کشور قطر را به تعویق بیاندازد. ما در عین حال در حال بررسی گزینه های جایگزین برای آماده سازی تیم خود برای بازی برابر کاستاریکا هستیم که در تاریخ 10 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

5

با فدراسیون فوتبال قطر در تماس هستیم که فرصتی برای استفاده از مهمان نوازی و امکانات به روز کشور قطر در آینده ای نزدیک پیدا کنیم. "

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied