شمانیوز
شما نیوز

گزینه دوم پرسپولیس برای سرمربیگری مشخص شد

در صورتی که یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس نشود، مهدی تارتار هدایت قرمزها در نیم فصل دوم را به عهده خواهد گرفت.

گزینه دوم پرسپولیس برای سرمربیگری مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛   در شرایطی که قرار است امروز هیات مدیره باشگاه شهرخودرو درباره موافقت با جدایی یحیی تصمیم گیری کند، این بحث مطرح است که اگر حضور گل‌محمدی در پرسپولیس منتفی شود، قرمزها سراغ مهدی تارتار خواهند رفت. این خبر را زمانی باید جدی گرفت که یک کانال تلگرامی که اولین بار خبر جلسه انصاری‌فرد با حمیداوی را منتشر کرده بود، از پاسخ منفی مالک باشگاه شهرخودرو به پیشنهاد پرسپولیس خبر داده است.

سرمربی موفق نفت مسجدسلیمان، یکی از گزینه‌های انصاری‌فرد و همکارانش محسوب می‌شود و تارتار هم از مدیران نفت مسجدسلیمان اوکی گرفته که اگر پرسپولیس او را خواست، مشکلی با جدایی او نداشته باشند.

21

روزنامه پیروزی در شماره امروزش روی این موضوع مانور کرده و نوشته:" بسیاری بر این باورند که مهدی تارتار محتمل ترین گزینه خواهد بود. حتی بازی تدارکاتی روز جمعه هم مقدمه چینی برای این مساله و ارزیابی آخرین وضعیت بازیکنان پرسپولیس عنوان می شود.تارتار از سوی دیگر روز گذشته برای تماشای بازی تیم امید پرسپولیس رفت. البته بحث بر سر این بود که وی به دنبال جذب بازیکن برای نفت مسجد سلیمان است، اما بعضی هم می گفتند، هدف او ارزیابی نفرات تیم امید بود تا اگر قرار شد هدایت پرسپولیس را برعهده بگیرد، یکی دو قدمی جلو بیفتد."

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied