شمانیوز
شما نیوز

گل‌محمدی: حضور در تیم ملی زود بود!

سرمربی جدید تیم پرسپولیس گفت: تیم ملی برایم مقداری زود بود، البته حضورم در پرسپولیس کمتر از تیم ملی نیست.

گل‌محمدی: حضور در تیم ملی زود بود!

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛   یحیی گل‌محمدی پس از عقد قرارداد با باشگاه  پرسپولیسدر مورد اینکه مسئولین با باشگاه شهرخودرو تماس گرفتند تا رضایت او را جلب کنند و همچنین ارقام سنگینی که در حدود 5 میلیارد برای این انتقال مطرح شده است، اظهار داشت: اینکه چه کسی زنگ زده و تماس داشته را واقعاً من خودم هیچ اطلاعی ندارم؛ در هر صورت این اتفاقی که افتاد  انتقالی بود که بین دو باشگاه صورت گرفت و خیلی سریع و بدون هیچ حاشیه‌ای انجام شد.

گل‌محمدی ادامه داد: در این انتقال منافع دو باشگاه خیلی خوب تأمین شد. خوشحالم که اینجا هستم و باعث افتخارم است که بعد از هفت سال به عنوان مربی در اینجا کار می‌کنم. می‌دانم که در این چند وقت هواداران اذیت شدند چون این تیم بلاتکلیف بود. با کمک خدا و تعامل خوبی که بین باشگاه‌های پرسپولیس و شهرخودرو انجام شد انتقال خیلی خوبی را شاهد بودیم و امیدوارم منشاء  و شروع خوبی برای افتخارات آینده باشد.

37

وی در مورد اینکه هواداران شهر خودرو از این اقدام او ناراحت هستند، عنوان کرد:‌ من به هواداران خوب مشهدی حق می‌دهم ولی در فوتبال حرفه‌ای خیلی اتفاق ها ممکن است بیافتد در فوتبال حرفه‌ای چیزی که خیلی مشخص و مهم است بحث منافع باشگاه‌ها است. شک نکنید اگر من  به اینجا آمده‌ام منافع باشگاه شهر خودرو هم تأمین شده است و آنها هم راضی بودند که این انتقال صورت گرفته است.

گل‌‌محمدی افزود: من یک سال و نیم خوب را در این تیم داشتم و شاهد روزهای خوب و بد زیادی را با این تیم داشتم. انصافاً حمایت خیلی خوبی از تیم ما صورت گرفت و جا دارد از تک‌تک اعضای باشگاه به خصوص بازیکنان خوب تیم که با سختی‌ها و مشکلاتی که داشتند خیلی کمک کردند برای اینکه این تیم به این جایگاه برسد.

سرمربی پرسپولیس  در مورد اینکه نام او به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی مطرح شده بود و به نظر می‌رسد با حضور در پرسپولیس شانس حضور در تیم ملی را از دست داده است، تصریح کرد: فکر می‌کنم در بحث ملی حداقل از لحاظ تجربه برای من مقداری زود بود این فرصت وجود دارد که در آینده بتوانم این شانس را پیدا کنم و حداقل به عنوان کاندیدا انتخاب شوم اما برای من حضور در پرسپولیس نمی‌گویم بیشتر از تیم ملی اما کمتر از تیم ملی هم نیست واقعاً خوشحالم  از این اتفاق خوبی که افتاد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied