شمانیوز
شما نیوز

سروش و استنلی؛دیروز دشمن و امروز هم تیمی!

بی شک جنجالی ترین بازی‌های فصل گذشته فوتبال ایران، سه دیداری بود که میان دو تیم مدعی پرسپولیس و سپاهان برگزار شد.

سروش و استنلی؛دیروز دشمن و امروز هم تیمی!

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه، فصل گذشته سپاهان و پرسپولیس 2 بار در چارچوب رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند و یک بار هم در نیمه نهایی جام حذفی به هم رسیدند؛ سه دیداری که اگرچه هر سه در طول 90 دقیقه به نتیجه ای غیر از تساوی نینجامید ولی پر بود از حواشی ای که تا سال ها فراموش نخواهد شد.

حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان به حدی بود که در آخرین مسابقه دو تیم که در چارچوب نیمه نهایی جام حذفی برگزار شد، بازیکنان نیز تحت تاثیر قرار گرفتند و شاهد زد و خوردهای متفاوتی میان بازیکنان بودیم.

28

یکی از معروف ترین درگیری های مسابقه، زد و خورد استنلی کی‌روش و سروش رفیعی بود که منجر به اخراج هر دو بازیکن از زمین شد و یک جلسه محرومیت نیز در کمیته انضباطی برای هر دو بازیکن در نظر گرفته شد.

البته رفیعی و استنلی، چند ماه قبل و در حاشیه یکی از دیدارهای تدارکاتی تکراری سپاهان و شهر خودرو با هم خوش و بش کردند و عکسی هم به یادگار گرفتند تا به نوعی اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان را به فراموشی سپرده باشند.

در فصل دوم لیگ برتر حالا سروش رفیعی به سپاهان منتقل شده و در صورت حضور استنلی کی روش در ترکیب طلایی پوشان، می تواند با توجه به توانایی های که در ارسال پاس به فضاهای خالی دارد، زوج خوبی با این مهاجم برزیلی بسازد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied