شمانیوز
شما نیوز

تمجید بی سابقه مسی و رونالدو از همدیگر!

لیونل مسی باور دارد که علیرغم انتقال کریستیانو رونالدو به سری آ، دوئل خاص بین این دو نفر در لالیگا تا همیشه در ذهن مردم باقی خواهد ماند.

تمجید بی سابقه مسی و رونالدو از همدیگر!

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  در طول دوران حضور همزمان مسی و رونالدو در لالیگا در فاصله سال های 2009 تا 2018، این دو فوق ستاره دنیای فوتبال را تحت سلطه خود درآورده بودند و تنها یکی از 12 توپ طلای قبلی به بازیکنی جز این دو نفر رسید که کسی جز لوکا مودریچ نبود. مسی احساس می کند که جذابیت و طولانی بودن این رقابت همیشه در ذهن همه خواهد ماند و هواداران دوئل بین او و رونالدو را فراموش نخواهند کرد. او در گفتگو با DAZN اظهار داشت: " این دوئل خاصی بود و تا همیشه باقی خواهد ماند چون سال ها طول کشید و این که در این مدت در یک سطح باقی بمانی کار آسانی نیست علاوه بر این تیم هایی که ما در آنها بازی می کردیم نیز همینطور بودند. رئال مادرید و مادرید دو تیم برتر دنیا هستند. فکر می کنم رقابت در یک سطح در این مدت طولانی همیشه باقی خواهد ماند. دوئل ورزشی بین ما در سطح شخصی بسیار خوب بود و من فکر می کنم مردم نیز از آن لذت می بردند. فرقی نمی کرد که طرفدار بارسلونا یا رئال هستند یا فقط هوادار فوتبال هستند. "

او در ادامه درباره اهمیت بیشتر الکلاسیکوها در زمان حضور رونالدو در رئال مادرید گفت: " مشخصا وقتی کریستیانو در رئال مادرید بود بازی ها همیشه خاص بود. بازی برابر رئال مادرید همیشه معنای خاص خودش را دارد اما وقتی کریستیانو در این تیم بود همه چیز بسیار خاص تر می شد. اما حالا آن روزها گذشته است و ما آن را تجربه کردیم اما حالا به پیش می رویم و باید ببینیم که حالا چه خواهیم داشت. "

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied