شمانیوز
شما نیوز

قاب دیدنی از آذی و پاتوسی + عکس

تمرین امروز بازیکنان تیم فولاد خوزستان با حضور کاپیتان اسبق این تیم برگزارشد.

قاب دیدنی از آذی و پاتوسی + عکس

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد خوزستان، تمرینات شاگردان نکونام ساعت 11:00 صبح امروز در زمین شماره2 باشگاه و به مدت 100دقیقه پیگیری شد.

پیش از شروع جلسه تمرینی امروز، جواد نکونام بازیکنان تیم را جمع و برای آنها درباره اهمیت بازی‌های لیگ برتر و دیدارهای پیش رو صحبت کرد.

پس از صحبت‌های سرمربی، بازیکنان ابتدا تمرینات بدنسازی را زیر نظر یوسو بدنساز اسپانیایی پشت سر گذاشتند و سپس به انجام کارهای تاکتیکی زیر نظر کادرفنی پرداختند. حسین کعبی و مهدی هاشمی نسب دو مربی تیم در این بخش، پابه‌پای بازیکنان تمرین کردند.

چهار دروازه‌بان تیم نیز زیرنظر نادر غبیشاوی برنامه‌های تخصصی خودشان را پشت سرگذاشتند تا برای دیدارهای پیش رو آماده شوند.

در پایان تمرین امروز، بازیکنان به سه گروه تقسیم شدند و به فوتبال درون تیمی پرداختند.

XbqnoyWEJOds

 

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در تمرین حاضر شد و از نزدیک نظاره‌گر عملکرد بازیکنان تیم بود. آذری در حاشیه این تمرین با پاتوسی هافبک اهل آفریقای جنوبی دیدار و گفت و گو کرد.

همچنین اکبر مهدی‌پور کاپیتان سابق فولاد خوزستان نیز میهمان ویژه تمرین امروز بود. جواد نکونام و دیگر اعضای کادرفنی که با مهدی‌پور در تیم‌های مختلف هم‌بازی بودند، برخورد گرمی با او داشتند و دقایقی به مرور خاطرات گذشته پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied