شمانیوز
شما نیوز

به مدیر عامل استقلال تبریک می گویم!

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص شرایط ماندن یا جدایی خود از این باشگاه صحبت کرد.

به مدیر عامل استقلال تبریک می گویم!

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  علی فتح الله زاده در گفت و گویی در خصوص احتمال استعفای خود از هیات مدیره این باشگاه صحبت کرد: 

- بحث استعفا شما از باشگاه استقلال چقدر جدی است؟

من از قبل هم گفتم کار من حضور در هیات مدیره نیست و زمانی که به باشگاه استقلال آمدم، شرایط این باشگاه خاص بود و من هم برای حضور در هیات مدیره نیامدم. آقای خلیل زاده هم نمی خواستند مدیر عامل استقلال شوند اما الان غیر از بنده، دو سه نفر دیگر هم کاندید مدیر عاملی استقلال هستند که آن ها هم می توانند مدیر عامل استقلال شوند. بنده ۱۰، ۱۲ سال مدیر عامل باشگاه استقلال بودم و هر وقت این باشگاه به من نیاز داشته باشد هستم و هر وقت هم که نه به عنوان یک هوادار از تیم حمایت می کنم. الان هم نه اهل تهدید هستم و نه چیزی و از اعتماد وزیر ورزش به خودم تشکر می کنم و اگر هم از باشگاه استقلال بروم همچون گذشته از تیم حمایت می کنم.

- آقای خلیل زاده گفتند شما یکی از کاندیدای مدیر عاملی استقلال هستید و قرار است تا ده روز آینده مدیر عامل اعلام شود.

ایشان و سایر دوستان به بنده لطف دارند  اما به هر حال باید ببینیم شرایط چطور است. من اگر خودم ببینم نمی توانم به استقلال کمک کنم از این باشگاه می روم و به اعتقاد من در نظام هم باید همین طور باشد. هر کسی که نمی تواند وظیفه خود را انجام دهد باید کنار بکشد تا افراد موفق تر و خبره تر سر کار بیایند.

-خودتان فکر می کنید چقدر احتمال مدیر عاملی تان وجود دارد؟

پنجاه به پنجاه است. به هر حال هر اتفاقی که رقم بخورد امیدوارم به نفع استقلال باشد.

- گویا قرار است طی ۱۰ روز آینده در این باره تصمیم گیری شود؟

بنده هم شنیده ام. به هر حال امیدوارم بهترین اتفاق برای استقلال رقم بخورد که هواداران هم راضی باشند.

- اگر شخص دیگری مدیر عامل شود، از سمت خود استعفا می دهید؟

کار من، کار اجرا است و هر کسی که مدیر عامل استقلال شود به او تبریک می گویم و برایش آرزوی موفقیت می کنم اما به هر حال کار من پشت میز نشستن و این چیزها نیست و در همه این سال ها کارهای اجرایی بوده است و نمی توانم به عنوان عضو هیات مدیره کار کنم. 

-چه پیش بینی از بازی با الریان دارید؟

به نظر من تیم ما بازیکنان خیلی بزرگ و با غیرتی دارد که خدا از تکنیکی بودن، غیرت بچه های ما از هر چیزی مهم تر است. به آن ها فرهاد مجیدی نترس و با غیرت را هم اضافه کنیم شرایط تیم ما بهتر می شود و امیدوارم بچه ها همان طور که در بازی با الکویت خوب کار کردند در این دیدار هم برنده شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied