شمانیوز
شما نیوز

آرامش دیدنی از سرمربی بارسلونا!

کیکه ستین، سرمربی بارسلونا، پیروزی تیمش برابر لگانس را بسیار ارزشمند تلقی می‌کند.

آرامش دیدنی از سرمربی بارسلونا!

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛ بارسلونا دیشب در چهارچوب رقابت های یک هشتم نهایی کوپا دل ری به مصاف لگانس رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه قاطعانه ۵-۰ حریف خود را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها صعود کند.

کیکه ستین در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی تیمش مقابل لگانس شرکت کرد.

پیروزی برابر لگانس؟

پیروزی برابر لگانس فوق العاده است چرا که آنها چندی پیش برابر اتلتیکو مادرید به نتیجه تساوی دست یافته بودند. خوش شانسی ما این بود که توانستیم زود گل اول را وارد دروازه حریف کنیم و همین موضوع نیز به ما کمک زیادی کرد. به طور کلی از نتیجه بازی راضی هستم اما می توانیم در بعضی قسمت ها بیشتر پیشرفت کنیم.

3

قرعه برای مرحله بعدی؟

نظر خاصی در این باره ندارم اما دوست دارم در مرحله بعد هم در خانه بازی کنیم. همه چیز به شما بستگی دارد اما قطعاً با تمام تلاش و توان خود ادامه خواهیم داد. نمی دانم که در مرحله بعد بازی الکلاسیکو شکل خواهد گرفت یا نه اما اگر این قرعه برخورد کنیم، برای پیروزی به سختی تلاش خواهیم کرد.

عدم جذب مهاجم توسط باشگاه؟

من کاملا آرام هستم. می دانم که خطر مصدومیت در هر لحظه بازیکنان را تهدید می کند اما بازیکنانی در این جا هستند که کاملاً به آنها اعتقاد دارم. یکی از آنها دمبله است که از هفته آینده به تمرینات بازخواهد گشت. او می تواند چیزهای زیادی به تیم اضافه کند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied