شمانیوز
شما نیوز

نظر جنجالی نامزد کریس رونالدو درباره شوهرش!

جورجینا رودریگز نامزد اسپانیایی کریستیانو رونالدو در گفتگو با مجله ایتالیا گراتیزا در مورد روزهای ابتدایی آشنایی اش با کریس رونالدو در فروشگاه گوچی در شهر مادرید گفت:« قد بلند کریس، هیکل او و زیبایی اش توجه مرا جلب کرد. مقابل او ایستاده بودم و می لرزیدم؛ چون با یک نگاه عاشق شده بودم. من خیلی خجالتی هستم و همین خجالتی بودنم باعث شده بود تا بهم بریزم. بعد از آشنایی ام با رونالدو، شیوه ای که او با من رفتار می کرد، شیوه ای که از من مراقبت می کرد و مرا دوست داشت، فوق العاده بود.»

نظر جنجالی نامزد کریس رونالدو درباره شوهرش!

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  نامزد اسپانیایی رونالدو ادامه داد:« اما وضعیت غیرقابل تحمل شده بود؛ مردم مرا دنبال می کردند؛ به من زنگ می زدند و خبرنگاران در مقابل فروشگاهی که در آن مشغول به کار بودم، جمع می شدند و وانمود می کردند که مشتری مغازه هستند. تدریجا شغلم در فروشگاه را عوض کردم و دیگر در دید نبودم تا مانع از کنجکاوی بیش از حد افراد شوم. در آن بازه زمانی تغییرات زیادی در زندگی ام دادم، ولی هنوز همه نگاه ها روی من بود؛ به خاطر امنیتم نمی توانستم به خیابان بروم؛ چون همیشه کسی دنبالم بود که می خواست از من عکس بگیرد. به همین خاطر حسابی نگران امنیتم بودم.»


عقدنامه مهناز افشار و مهریه جنجالی اش لو رفت + عکس دیده نشده


البته او در ادامه یادآوری کرد که همه این سختی ها ارزش زندگی کردن درکنار کریس رونالدو را داشته:« من واقعا خوش شانس هستم که نامزد بهترین فوتبالیست تاریخ هستم. زمانی که کریس در زمین است، حسابی احساساتی می شوم. او واقعا بی رقیب است.»

جورجینا در ادامه این گفتگو درمورد زندگی مشترکش با رونالدو صحبت کردو گفت:« زندگی ما برپایه فداکاری و تمرکز کامل برروی کارهایی که انجام می دهیم بنا شده. می خواهیم یک زندگی سالم و منظم داشته باشیم و در کنار هم احساس خوشی و شادی کنیم. به ندرت پیش می اید که تلویزیون ببینیم و تنها برنامه هایی که در تلویزیون تماشا می کنیم، کارتون های انیمیشنی کودکان است.»

این مدل اسپانیایی از زمان آشنایی و نامزدی با رونالدو تبدیل به یکی از چهره های محبوب در اینستاگرام شده و فالوورهای زیادی دارد. خود جورجینا دراین باره ادامه داد:« همیشه افرادی هستند که هر کاری که بکنی، از تو انتقاد می کنند. نظر من در مورد این افراد چیست؟ حالا دیگر به بودنشان عادت کرده ام. افرادی هستند که حسود هستند و می خواهند با حملات و دروغها و توهین هایشان به ما آسیب بزنند ولی من به این عادت کرده ام که نمی توان همه را راضی و خوشحال نگه داشتد. ولی اگر این افراد پایشان را از گلیمشان درازتر کنند، تنها راهی که باقی می ماند، شکایت کردن از پروفایل این افراد در اینستاگرام و بلوکه کردنشان است. گاهی وقتها ما تهدید می شویم و این واقعا غیرقابل تحمل است.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۳۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • حامد

    آره خیلی با حیاست راست میگه