شمانیوز
شما نیوز

دروازه‌بان رئال مادرید، بهترین بازیکن شد!

تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال مادرید در ماه ژانویه نمایش درخشانی داشت و بدین ترتیب عنوان بهترین بازیکن لالیگا را از آن خود کرد.

دروازه‌بان رئال مادرید، بهترین بازیکن شد!

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛ دروازه بان رئال مادرید در ماه ژانویه سه بازی در لالیگا داشت که در دو تایش دروازه اش را بسته نگه داشت. کورتوا در پیروزی سه بر صفر مقابل ختافه در ورزشگاه کولیسئوم الفونسو پرز حضور داشت که چند توپگیری بی نظیر داشت. او مقابل سویا در پیروزی دو بر یک سفیدپوشان، یک گل دریافت کرد و در بازی پایانی خود در ماه نیز مقابل وایادولید کلین شیت کرد تا رئال مادرید در این  بازی  با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد.

دروازه بان رئال مادرید در 20 تا از 23 بازی در لالیگا حضور داشته که فقط یازده گل دریافت کرده و میانگین 0.55 گل خورده در هر بازی را داشته است. او در یازده تا از بازیها کلین شیت کرده است. این دروازه بان از زمان بازی با آلاوز به بعد، فقط مقابل اسپانیول، والنسیا، سویا و اوساسونا گل خورده است.

کورتوا در حالی که در شروع فصل روزهای پراسترسی را پشت سر گذاشت حالا کاملا به آرامش رسیده است و هواداران رئال مادرید روی او برای قهرمانی در لالیگا و  لیگ قهرمانان اروپا  حساب ویژه ای باز کرده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied