شمانیوز
شما نیوز

وزارت ورزش و جوانان خبر رسمی خود را تکذیب کرد

در حالی که خبرگزاری‌های وزارت ورزش و جوانان و ایرنا ۱۳ بهمن خبر از انتصاب مهدی شریفی نیک نفس در هیأت مدیره استقلال داده بودند، سخنگوی این وزارتخانه روز گذشته خبر باشگاه خبرنگاران جوان را تکذیب کرد.

وزارت ورزش و جوانان خبر رسمی خود را تکذیب کرد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: ۱۳ بهمن ماه خبر انتخاب رسمی مهدی شریفی نیک نفس به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال در خبرگزاری‌های رسمی منتشر شد.

با توجه به انتشار این خبر و بر اساس مصوبه مجمع عمومی باشگاه استقلال تهران شریفی و موسوی به عضویت هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران در آمدند.

انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره استقلال موضوع قابل توجهی نیست، بلکه سابقه عضو جدید هیئت مدیره استقلال یعنی مهدی شریفی نیک نفس و رد پای او در فساد پتروشیمی موضوع قابل توجه است.

نقش مهدی شریفی نیک نفس که قبلاً مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری پتروشیمی بوده در پرونده فساد کلان پتروشیمی محرز است و شنیده‌ها حاکی از آن است که این فرد هم اکنون با همکاری توانسته از کشور متواری شود و با توجه به این سابقه و متهم بودن این فرد وزارت ورزش و جوانان با انتصاب مهدی شریفی نیک نفس در هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال موافق بوده و برای او حکم صادر کرده است.

 

شریفی در زمان معرفی به باشگاه استقلال منع به کارگیری نداشته

البته پس از انتشار خبر متواری شدن این عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال مازیار ناظمی مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش از صادر نشدن حکم برای شریفی نیک نفس صحبت کرد.

ناظمی گفت: قبل از صدور حکم برای شریفی و هنگامی که در جریان پرونده اتهامی او قرار گرفتیم از صدور حکم برای این عضو جدید هیئت مدیره استقلال خودداری کردیم.

سخنگوی وزارت ورزش بیان کرد: شریفی در زمان معرفی به مجمع باشگاه استقلال منع به کارگیری نداشته و ظاهراً اکنون متهم پرونده با این حال کاملاً تابع نظر مراجع نظارتی و قضایی هستیم و حکمی از سوی وزارت ورزش و جوانان برای شریفی صادر نشده است.

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان در حالی از صادر نشدن حکم برای شریفی صحبت می‌کند که روز سیزدهم بهمن ماه خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ایران ایرنا، خبرگزاری برنا متعلق به وزارت ورزش و جوانان و کانال هواداری باشگاه استقلال خبر از انتصاب مهدی شریفی نیک نفس به عنوان عضو جدید هیئت مدیره استقلال دادند.

 

مهدی شریفی تیک نفس

 

مهدی شریفی تیک نفس

 

مهدی شریفی تیک نفس

 

با توجه به تکذیبیه‌ای که وزارت ورزش و جوانان روز گذشته داد؛ اگر وزارت ورزش برای مهدی شریفی نیک نفس حکمی صادر نکرده چگونه خبرگزاری‌های رسمی دولت (ایرنا) و خبرگزاری خود وزارت ورزش و جوانان (برنا) و همین طور کانال رسمی باشگاه استقلال خبر از انتصاب این عضو جدید برای هیئت مدیره باشگاه استقلال دادند؟

با این وجود مشخص نیست که مازیار ناظمی، سخنگوی وزارت ورزش و جوانان دقیقا چه موضوعی را تکذیب کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied