شمانیوز
شما نیوز

مشخصات حریف آسیایی پرسپولیس

یکی از حریف‌های قدرتمند پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، التعاون عربستان است.

مشخصات حریف آسیایی پرسپولیس

به گزارش شمانیوز به نقل از شمانیوز  باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس در سومین و چهارمین بازی خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف التعاون عربستان برود. سرخ‌ها درحالی باید به مصاف این تیم بروند که قرار بود بازی رفت ۱۲ اسفند برگزار شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا برخی از مسابقات هفته سوم لیگ قهرمانان لغو شد.

این تیم که با التعاون عربستان، الشارجه امارات و الدحیل همگروه است، در بازی اول مقابل نماینده قطر شکست خورد و رو در روی الشارجه به تساوی رسید تا قعرنشین این گروه شود. این تیم در بازی سوم باید به مصاف التعاون برود که این دیدار به دلیل شیوع ویروس کرونا در ۱۲ اسفند برگزار نشد.

سرمربی تیم عربستانی ویتور کامپلوس پرتغالی و ۴۴ ساله است. از ستاره‌های این تیم می‌توان به کاسینو برزیلی، مارچادو پرتغالی، الابسی عربستانی، پترولینا برزیلی، امیسی برونئی و ... اشاره کرد.

التعاون در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ و در ۲ بازی گذشته ۶ امتیاز کسب کرده و صدرنشین است. این تیم ابتدا مقابل الشارجه به برتری رسید و در هفته دوم نتیجه فوق العاده‌ای کسب کرد و در عربستان ۲ بر صفر الدحیل را شکست داد.

التعاون برای این بازی محمد ابوسعبان را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. عبدالمجید السواط نیز دچار مصدومیت شده و وضعیتش برای دیدار با سرخ‌ها مبهم است، اما به نظر می‌رسد با لغو بازی در روز ۱۲ اسفند، این بازیکن به بازی با پرسپولیس می‌رسد.

این تیم برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ۳ بازیکن خارجی (کاسیو، امیسی و لیاندرو) استفاده می‌کند و این باشگاه ترجیح داده تا از سهمیه آسیایی خود استفاده نکند. از سویی دیگر نیز پرسپولیس بشار رسن عراقی، رادوشوویچ کروات و اوساگونا نیجریه‌ای را به عنوان بازیکنان لژیونر در اختیار دارند که به غیر از رسن، دیگر بازیکنان درخششی در لیگ قهرمانان نداشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied