شمانیوز
شما نیوز

آقای گل استقلال از لیست حذف شد + جزئیات

شیخ دیاباته ستاره این روزهای استقلال که در بازی با شهرخودرو هم گلزنی کرد و به صدر جدول گلزنان لیگ برتر صعود کرد غایب بزرگ دیدار امشب تیم های استقلال و سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی است.

آقای گل استقلال از لیست حذف شد + جزئیات

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از اخرین خبر : شیخ دیاباته ستاره این روزهای استقلال که در بازی با شهرخودرو هم گلزنی کرد و به صدر جدول گلزنان لیگ برتر صعود کرد غایب بزرگ دیدار امشب تیم های استقلال و سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی است. دیاباته در بازی با شهرخودرو مصدومیت مختصری داشت و در روزهای گذشته هم در کلینیک باشگاه استقلال زیرنظر دکتر نوروزی و همکارانش تحت مداوا قرار گرفته بود و کادرپزشکی امیدوار بود او به بازی سپاهان برسد.

ظاهرا تلاش ها نتیجه داده اما در کمال تعجب اسم دیاباته در لیست بازی با سپاهان نبود. بر اساس شنیده ها مشکل شیخ آنقدر حاد نبوده که نتواند بازی کند و این موضوع از نظر کادرفنی هم پنهان نبوده با این حال فرهاد مجیدی بنا به دلایل نامعلومی مهاجم 13 گله اش را در بازی حساس با سپاهان از لیست 18 نفره خارج کرده آن هم در شرایطی که استقلال امیرارسلان مطهری دیگر مهاجمش را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و حضور شیخ به لحاظ فنی و روحی می توانست وزنه قابل توجهی برای آبی ها باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied