شمانیوز
شما نیوز

تشکیل پرونده برای استقلالی ها در کمیته اخلاق

کمیته اخلاق در حالی بررسی اتفاقات مقابل فرودگاه مهرآباد و درگیری بازیکنان استقلال با برخی از هواداران معترض به این تیم است و به زودی اطلاعیه‌ای صادر خواهد کرد.

تشکیل پرونده برای استقلالی ها در کمیته اخلاق

شب گذشته تعدادی از هواداران معترض استقلال مقابل فرودگاه مهرآباد حاضر شده و در مواجهه با کاروان تیم استقلال اقدام به فحاشی علیه برخی از چهره‌های این تیم کردند که در نتیجه این اتفاق، درگیری شدیدی بین طرفین صورت گرفت که برخی از بازیکنان از جمله روزبه چشمی، محمد دانشگر، فرشید اسماعیلی و ... بیش از سایرین در متن این ماجرا بودند.

این درگیری شدید در نهایت با ورود دیرهنگام نیروی انتظامی پایان یافت اما از دیشب تصاویر و فیلم‌های زیادی از این اتفاق در فضای مجازی پخش شده که واکنش‌های زیادی را به دنبال داشته است. با این حال باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد از حقوق اعضای این تیم در این ماجرا دفاع خواهد کرد.

در پی این اتفاقات، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به عنوان مسئول اتفاقات و حواشی خارج از زمین فوتبال، اقدام به بررسی تصاویر و فیلم‌های مربوط به این اتفاق کرده و در صدد دریافت گزارشی کامل از درگیری شب گذشته در فرودگاه مهرآباد است و پس از بررسی‌های صورت گرفته و مشخص شدن چهره‌های اصلی ماجرا، برای برخی از بازیکنان استقلال پرونده‌ای تشکیل خواهد شد تا با احضار آن‌ها و شنیدن اظهارات‌شان، پرونده تکمیل شود.

البته احتمال دارد مطابق سنوات گذشته، محرومیت موقت گریبان‌گیر برخی از این بازیکنان شود که باید در انتظار اطلاعیه کمیته اخلاق نشست تا با عاملان این اتفاق که صورت خوشی برای فوتبال ایران نداشت، برخورد شود.

 

 

منبع: ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied