شمانیوز
شما نیوز

نتیجه دیدار بازی سپاهان - السد امروز 3 مهر

تیم فوتبال سپاهان نیمه اول دیدار با السد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را با برد پشت سر گذاشت.

نتیجه دیدار بازی سپاهان - السد امروز 3 مهر

تیم فوتبال سپاهان در آخرین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف السد قطر رفت که نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر بسود زردپوشان ایران به پایان رسید.

سپاهان که دیگر شانسی برای صعود ندارد، بازی را نسبت به سه بازی قبلی‌اش در گروه D هجومی‌تر آغاز کرد و سعی می‌کرد دفاع را از زمین حریف آغاز کند. هر دو تیم سعی می‌کردند به محض از دست دادن توپ تیم حریف را پرس کنند که همین باعث شد سرعت بازی و پاس‌ها بالا برود. 

سپاهان که در سه بازی قبلی‌اش نتوانسته بود به گل برسد دقیقه ۱۴ روی حرکت انفرادی میرزایی به گل رسید. میرزایی با نفوذی از سمت راست و جا گذاشتن دو بازیکن السد از پشت محوطه جریمه ضربه دقیقی روانه دروازه حریف کرد و اولین گل بازی را به ثمر رساند.

بعد از این گل السد که بیشتر نفرات اصلی‌اش روی نیمکت بودند، سعی کرد توپ و فضا را در اختیار بگیرد و موقعیت‌هایی هم خلق کرد اما سپاهانی‌ها هم روی ضد حملات به تیم قطری فشار وارد می‌کردند. این نیمه در نهایت با همان گل میرزایی به سود سپاهان به پایان رسید.

ترکیب سپاهان:  پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی، رضا میرزایی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محسن مسلمان، سجاد شهباززاده، مهدی کیانی، محسن الغسانی و سروش رفیعی.

ترکیب السد:   مشعل برشام، طارق سلمان، بهاء اللیثی، محمد وعد، یوسف عبدالرزاق، هاشم علی عبداللطیف، احمد سیار، احمد سهیل، رودریگو تاباتا، مصعب خضر، حسام کمال

 

منبع : ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied