شمانیوز
شما نیوز

واکنش شوهر کیمیا علیزاده به حواشی همسرش + عکس

حامد معدنچی همسر کیمیا علیزاده به اتفاقات اخیر که برای همسرش در المپیک توکیو اتفاق افتاد واکنش نشان داد.

واکنش شوهر کیمیا علیزاده به حواشی همسرش + عکس

به گزارش شمانیوز: حامد معدنچی همسر کیمیا علیزاده به اتفاقات اخیر که برای همسرش در المپیک توکیو اتفاق افتاد واکنش نشان داد. حامد معدنچی متولد ۹ اذر ماه ۱۳۶۸ در کرج  است.حامد معدنچی از والیبالیست های ایرانی است. مادر حامد والیبالیست آماتور بوده است حامد معدنچی فعالیت ورزشی خود را در کودکی و نوجوانی دنبال کرد و از همان دوران کودکی علاقه بسیار زیادی به والیبال داشت.

 

 

 

WhatsApp Image 2021-07-27 at 08.46.28

 

3

 

حامد در مدرسه بر خلاف سایر همکلاسی‌هایش که همه در زنگ ورزش فوتبال بازی می‌کردند او به دنبال والیبال بازی کردن بود. در نهایت کار خود را با تیم های پایه باشگاه های مختلف لیگ برتری آغاز کرد. سپس به صورت حرفه‌ای کار خود را با تیم شهردار کرج شروع کرد. چند سالی در این تیم عضویت داشت و سپس به آلمینیوم المهدی بندرعباس آمد پست بازی او قطر پاسور است. معدنچی سابقه بازی در تیم والیبال گاز شیروان را هم در کارنامه فوتبالی خود دارد. آخرین تیمی که در آن بازی کرده آلومینیوم المهدی هرمزگان بود.

معدنچی در خصوص ورود به دنیای حرفه ای والیبال گفته است:
«توی چهارده سالگی من یه قرارداد بستم با تیم نوجوانان برق تهران دوماه تمرین به رده بزرگسالان در لیگ برتر رفتم. ابتدا فکر نمیکردم مصدومیتم شدید باشه. یه بازی مونده به آخر لیگ بازی با سایپا این اتفاق پیش اومد. بازی آخر لیگ رو بازی نکردم و فکر میکردم که خستگیِ خوب میشه، بعد از عید رفتم یه جا تمرین کنم دیدم اصلا نمیتونم دستم رو تکون بدم و مجبور به کناره گیری از مسابقات شدم.»

 

1

 

حامد معدنچی با کیمیا علیزاده تکواندوکار ایرانی و دارند اولین مدال المپیک و کم سن ترین مدال اور زن ایرانی در المپیک ازدواج کرده است. این زوج ورزشی در ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۷ در روز عید قربان مراسم عقد خود را برگزار کردند. کیمیا متولد مهر سال ۱۳۷۷ در کرج است.

 

 

اینستاگرام حامد معدنچی

hamedmadangh@

کیمیا علیزاده ، قهرمان تکواندو بانوان ایران به تازگی ازدواج کرده است. کیمیا که به دلیل مصدومیت نتوانست در بازی های آسیایی جاکارتا حضور پیدا کند، فرصت را مغتنم شمرد و در این فاصله ازدواج کرد.

 

بیوگرافی کامل حامد معدنچی همسر کیمیا علیزاده

 

 

قهرمان تکواندوی ایران پیش از این قصد داشت بعد از یازی های آسیایی ۲۰۱۸ ازدواج کند اما مصدومیت شدید باعث شد تا همراه با کاروان ایران در بازی ها حاضر نشود و ازدواج خود را زودتر از موعد مقرر انجام دهد.

البته به گفته برخی از نزدیکان کیمیا علیزاده  مراسم اصلی ازدواج در تاریخ دیگری برگزار خواهد شد و مراسم مذکور عقد مفصلی بود که برگزرا شده است. شایعات حاکی از آن است که همسر کیمیا علیزاده ورزشکار نیست اما چندان هم با ورزش غریبه نیست! در هر صورت طی روزهای آینده در خصوص همسر کیمیا علیزاده بیشتر خواهیم نوشت.

کیمیا علیزاده زنوزی ۱۹ تیر ۱۳۷۷ در کرج به دنیا آمد. کیمیا به گفته پدرش در کرج از خانواده‌ای آذری زاده شد. مادرش اهل اردبیل و پدرش نیز اهل شهر کوچکی به نام زنوز در نزدیکی تبریز می‌باشد.

تا المپیک ریو ۲۰۱۶ پسوند نام وی به دلیل یک اشتباه کوچک زنورین درج شده بود او در بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶در کلاس وزن ۵۷ کیلوگرم زنان برنده مدال برنز شد. وی نخستین و تنها زن ایرانی است که در تاریخ ایران در بازی‌های المپیک، برنده مدال شده‌است. کیمیا با هیجده سال سن جوان‌ترین مدال آور تاریخ ایران در ادوار المپیک است.

 

2

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied