شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس

بازیکن جدید در راه پرسپولیس غوغا کرد

تیم پرسپولیس در حالی بازی با ذوب آهن را با برتری یک بر صفر به پایان برد که موقعیت‌های زیادی را در این بازی از دست داد.

بازیکن جدید در راه پرسپولیس غوغا کرد

به گزارش شمانیوز؛ در پی جدایی شهاب زاهدی از پرسپولیس و هم چنین موقعیت‌های متعددی که تیم پرسپولیس دربازی با ذوب آهن از دست داد، اوسمار سرمربی تیم روی جذب یک مهاجم خارجی تاکید دارد اما مشکل بزرگی که بر سر جذب مهاجم جدید خارجی وجود دارد این است که پنجره نقل و انتقالاتی در فوتبال ایران بسته شده است و پرسپولیس تنها می‌تواند بازیکنی را به ترکیب اضافه کند که آزاد باشد.

پرسپولیس در لیست جای خالی دارد و از آنجایی که پنجره نقل و انتقالات زمستانی در  ایران بسته شده است، این تیم می‌تواند با استفاده از سهمیه فیفا به ترکیب بازیکن اضافه کند. بازیکنی که قرار است سرخپوش شود باید بازیکن آزاد باشد. یعنی اینکه با باشگاهی قرارداد نداشته باشد.

البته بازیکنی که قرار است سرخپوش شود اگر در بازه زمانی نقل و انتقالات کشورش هم قراردادش را فسخ کرده باشد، بازیکن آزاد محسوب خواهد شد.

پرسپولیس به دلیل جذب نبیل باهویی که کیفیت لازم را برای بازی در ترکیب تیم نداشت کمی روی جذب مهاجم جدید حساس شده است و دوست ندارد بار دیگر دست به جذب مهاجم بی کیفیت بزند. چرا که چذب چنین مهاجمانی نه تنها به کیفیت فنی تیم کمک نمی‌کند، بلکه موجب ایجاد بار مالی جدیدی روی دوش باشگاه می‌گذارد. به همین خاطر باشگاه تصمیم جدیدی را در مورد جذب مهاجم جدید گرفته است. اینکه مهاجم جدیدی که قرار است پیراهن تیم پرسپولیس را برتن می‌کند باید با کیفیت باشد.

جالب اینجاست زمانی که باشگاه پرسپولیس نبیل باهویی را جذب کرد، یحیی گل محمدی در جریان جذب این  بازیکن نبود و او را بازیکن بی کیفیتی خواند اما در نهایت مجبور شد او را به حضور بپذیرد، چون باشگاه وی را جذب کرده بود. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied