شمانیوز
شما نیوز

عیسی آل کثیر

این پسر فرزند عیسی آل کثیر است ؟ | عکس جنجالی از عیسی آل کثیر همه را شوکه کرد

عیسی آل کثیر بازیکن سرشناس و جوان فوتبال کشور در ۱۸ بهمن ماه سال ۱۳۶۸ در شهر میانرود دزفول به دنیا آمده است، وی از همان کودکی به فوتبال علاقه زیادی داشته است ولی به درس و مدرسه اصلاً علاقه نداشته و تحصیلات خود را تا مقطع زیر دیپلم خوانده است و تمام تمرکز و هدف دوران کودکی و نوجوانی اش را روی فوتبال گذاشته است.

این پسر فرزند عیسی آل کثیر  است ؟ | عکس جنجالی از عیسی آل کثیر  همه را شوکه کرد

به گزارش شمانیوز؛ عیسی آل کثیر سابقه فعالیت در تیمهایی چون پیکان، استقلال اهواز ، الیدر بندر کنگ، آلومینیوم هرمزگان، نفت تهران، پیکان، صنعت نفت آبادان و پرسپولیس را دارد.عیسی آل کثیر در سن ۱۸ سالگی وارد تیم شهرداری دزفول شد. عیسی آل کثیر  برای اولین بار در سال ۸۹ فعالیت خود را با باشگاه فوتبال استقلال اهواز آغاز نمود و بمدت یک فصل برای این تیم به میدان رفت سپس در سال ۱۳۹۰- ۱۳۹۱ لیگ، به باشگاه فوتبال پیکان پیوست و توانست در این تیم ۱۲ بار بازی کند. عیسی آل کثیر در سال ۹۲ در سن ۲۴ سالگی به تیم الیدر بندر کنگ رفت و در ۱۹ مسابقه برای این تیم حضور پیدا کرد و موفق شد ۷ گل به ثمر برساند. این پسر فرزند برادر عیسی آل کثیر است و عیسی آل کثیر مجرد می باشد

 

عیسی آل کثیر

بدین ترتیب عیسی آل کثیر در فصل ۲۰۱۳- ۲۰۱۴ بمدت یک فصل با تیم آلومینیوم هرمزگان قرار داد بست، وی ۱۹ بار برای این تیم به میدان رفته و ۱۱ گل زد سپس او پس از بازی در تیم آلومینیوم، از فصل ۲۰۱۵ با امضای قراردادی سه ساله به باشگاه نفت تهران پیوست. وی در ۵۹ مسابقه در لیگ فوتبال ایران ده گل را به نتیجه رساند. همینطور او در این تیم در جام حذفی فوتبال ایران ۱۳۹۶- ۱۳۹۵ به قهرمانی رسید. وی در تاریخ ۲۷ خرداد ماه سال ۱۳۹۷ با قراردادی بمدت یک سال شاگرد مجید جلالی در باشگاه فوتبال پیکان شد. او در طول یک سال توانست برای این تیم، در ۲۵ بار حضور در میدان ۸ گل بزند. عیسی آل کثیر پس از توافق با مدیر عامل تیم صنعت نفت آبادان در لیگ برتر نوزدهم، شاگرد دراگان اسکوچیچ بود. ایشان در طول یک سال در این تیم ۲۶ بازی کرد و ۱۲ گل در لیگ، حاصل عملکرد او بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied