شمانیوز
شما نیوز

منتظر محمد | استقلال

منتظر محمد در راه عراق | جدایی ستاره استقلالی قطعی شد

منتظر محمد با رضایت سرمربی تیمش در اردوی تیم ملی المپیک عراق قرار گرفت.

منتظر محمد در راه عراق | جدایی ستاره استقلالی قطعی شد

به گزارش شمانیوز:منتظر محمد بازیکنی است که خطیر ابتدای فصل برای استقلال خرید و نکونام از سر لجبازی با خطیر منتظر محمد را نخواست منتظر محمد در بازی های اخیر درخشید و با رضایت سرمربی تیمش در اردوی تیم ملی المپیک عراق قرار گرفت.

 

از آنجایی که مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در دوحه در خارج از تایم فیفا دی برگزار می‌شود، باشگاه مس رفسنجان می‌تواند با جدایی منتظر محمد از اردوی این تیم و ملحق شدن به اردوی تیم ملی عراق مخالفت کند اما با رضایت محرم نویدکیا این بازیکن بعد از همراهی تیم مس در هفته بیست و دوم و بیست و سوم اردوی تیمش را ترک می‌کند.

محرم نویدکیا در کنفرانس خبری پیش از بازی با استقلال پیرامون این سوال که آیا به محمد منتظر اجازه جدایی از اردوی مس و حضور در اردوی تیم ملی فوتبال المپیک عراق را می‌دهد؟ اینطور گفت: این بازیکن را در اختیار داریم و حتی درباره حضور این بازیکن در تیم ملی عراق نیز ما باید تصمیم‌گیری کنیم و این اجازه را داشتیم ولی به دلیل اینکه کاپیتان تیم امید است و من هم یک زمان مثل او بازیکن و کاپیتان تیم امید ایران بودم و این حس را دارم که انرژی مضاعف به او بدهم تا به تیم کشورش کمک کند و مشکلی ندارم ولی این بازی و مسابقه آینده را هست و پس از آن جدا می‌شود.

دور نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا به زودی در دوحه آغاز می‌شود و سه تیم برتر جواز حضور در المپیک را به دست می‌آوردند.

تیم امید ایران در دور ابتدایی این بازی‌ها با مربیگری رضا عنایتی حضور داشت که حذف شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied