شمانیوز
شما نیوز

محرومیت مادام العمر ستاره پرسپولیس بخاطر ویدیوی غیر اخلاقی + فیلم

از روز گذشته ویدیویی زشت و بسیار جنجالی از ستارۀ پرحاشیۀ پرسپولیس در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد که مایۀ تاسف بسیاری از مخاطبین فوتبال شده است.

محرومیت مادام العمر ستاره پرسپولیس بخاطر  ویدیوی غیر اخلاقی + فیلم
به گزارش شمانیوز به نقل از جام نیوز ، فرشاد احمدزاده که در اوج انتقادات بار دیگر به پرسپولیس بازگشت، باز هم درگیر مسائل حاشیه‌ای شده است که می‌تواند برای او به قیمت محرومیت مادام العمر روبرو شود، چرا که ویدیوی لو رفته از او در اردوی پرسپولیس، حسابی موجب بروز انتقادات از وی و همچنین مطرح شدن برخورد شدید با بی اخلاقی صورت گرفته، شده است.
 

 

در ویدیویی که به دلیل منشوری بودن آن، از انتشارش معذوریم، فرشاد احمدزاده در اتوبوس پرسپولیس، هنگامی که شجاع خلیل‌زاده قصد فیلم گرفتن از خود و محمد انصاری و علی علیپور را دارد، پسر محبوب برانکو، دست به شوخی بسیار زشت و شنیعی می‌زند که به پخش شدن این ویدیو موجب جریحه دار شدن احساسات هواداران پرسپولیس می‌شود.

 

بیشتر بخوانید : مراسم ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی + بیوگرافی و عکس

 

این ویدیو مربوط به دوران قبل از جدایی احمدزاده از پرسپولیس است و مشخصاً انتشار آن در این مقطع حساس دلیلی جز تخریب شخصیت وی را هدف نگرفته است، اما باز هم این ماجرا از رفتار شنیع او کم نخواهد کرد و باید دید کمیتۀ اخلاق در روزهای آتی چه تصمیمی را در قبال وی خواهد گرفت که بنا بر ادعاهای موجود، ممکن است او از هرگونه فعالیت ورزشی تا اطلاع ثانوی محروم شود!

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • رضا

    این مرتیکه. تیتاب و باید با تیپا از کل ورزشگاهها انداخت بیرون، این کجاش به فوتبالیست میخوره، اینم باید بره دنبال لرادرش

  • ناشناس

    فقط اعدام

  • لنگی

    تیم حکومتیه کارش ندارن

  • شهرام

    شمشیرها برای پرسپولیس
    ازرو بسته شده!!!!ولی برای
    سوگلی های فدراسیون تیمهای مافیایی س پ آه آن و کیسه هیچ قانونی وجود نداره!!!!!

  • saber

    پرسپلیسیه عمرا محروم بشه

  • فریبا

    این حرکت دقیقا بیانگر سطح فرهنگی تیم حکومتی هست و چیز عجیبی نیست که از بازیکنان این تیم سر میزنه. هنوز ماجرای شیث و نصرتی رو یادمون نرفته !!!

    • سجاد

      خدا کنه محروم شه بجاش امید عالیشاه بمونه