شمانیوز
شما نیوز

فاجعه در راه پرسپولیس !

یکی از مهم‌ترین مسائل پرسپولیس برای فصل جدید، آپشنی است که روی قرارداد اکثر بازیکنان این تیم دیده می‌شود. این آپشن در مورد جدایی سرخپوشان است.

فاجعه در راه پرسپولیس !
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، طبق یک آپشن در قرارداد اکثر بازیکنان پرسپولیس بازیکنانی که پیشنهاد خارجی داشته باشند، بدون کسب مجوز از باشگاه و تنها با پرداخت مبلغ رضایتنامه می‌توانند پرسپولیس را رها کرده و به تیم دیگری بروند. البته این موضوع قبلاً هم بوده ولی حالا خطرناک‌تر شده است. 

علی علیپور و علیرضا بیرانوند پیشنهادات خوبی از باشگاه‌های خارجی دارند ولی، چون آپشن جدایی بی‌قید و شرط در قراردادشان ذکر نشده بود، فعلاً با نارضایتی ماندند. از سوی دیگر، محمد انصاری چنین بندی در قراردادش وجود داشت و در آستانه جدایی قرار گرفته بود ولی به یک‌باره معرفت به خرج داد و تصمیم به ماندن گرفت. هنگام تمدید قراردادها، تنها خواسته بازیکنان این بود که بند فسخ یک‌طرفه روی قراردادشان بگذارند تا اگر پیشنهاد خارجی دریافت کردند، بدون واریز پول به حساب باشگاه پرسپولیس، از این تیم جدا شوند. این موضوع وقتی خطرناک‌تر می‌شود که بدانیم فصل نقل و انتقالات ایران با اروپا همزمان شده و پرسپولیسی‌ها تا قبل از شروع هفته پنجم لیگ برتر زمان دارند تا با دادن پاسخ مثبت به باشگاه‌های خواهان خود، پرسپولیس را ترک کنند. البته به این شرط که زمان شروع لیگ به تعویق نیفتد. آخرین نفری که چنین بندی را در قراردادش گنجاند، بشار رسن بود. از این به بعد ایرج عرب باید بازیکنان را بیش از گذشته، راضی نگه دارد وگرنه امکان جدایی آن‌ها بسیار زیاد خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied