شمانیوز
شما نیوز

خوشحالم دوباره رکورد ایران را شکستم

مهدی پیرجهان ملی‌پوش دوومیدانی گفت: خوشحالم دوباره شرایطی فراهم شد تا بتوانم رکورد ملی ایران را جابه‌جا کنم.

خوشحالم دوباره رکورد ایران را شکستم

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از میزان: در خصوص عملکردش در مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: خوشبختانه مسابقات خوبی برگزار شد، چون تمام ورزشکاران به دنبال این بودند تا در این رقابت‌ها نتایج خوبی کسب کنند. از مسابقاتی که دادم راضی هستم و خوشحالم دوباره شرایطی فراهم شد تا بتوانم رکورد ملی ایران را در ۴۰۰ متر بامانع جابه‌جا کنم

وی ادامه داد: ۲۳ صدم ثانیه تا کسب سهمیه مسابقات جهانی دوحه فاصله دارم و به همین علت مسئولان فدراسیون دوومیدانی تصمیم دارند تا ماه آینده من را به مسابقات هندوستان اعزام کنند تا بتوانم در آنجا سهمیه مسابقات جهانی قطر را به دست بیاورم. همیشه سعی کردم علی‌رغم کمبودهایی که در استان آذربایجان شرقی وجود دارد بدون توجه به این حواشی در تمام رقابت‌هایی که حضور می‌یابم بهترین عملکرد را داشته باشم.

ملی‌پوش دوومیدانی ایران تصریح کرد: امیدوارم مسئولان ورزش کشور از من حمایت بیشتری انجام دهند تا برای من انگیزه‌ای ایجاد شود تا به کسب عناوین بیشتر در مسابقات بین‌المللی ترغیب شوم. متاسفانه تاکنون حمایت خاصی از ما صورت نگرفته و تنها مسئولان می‌آیند قول می‌دهند و می‌روند. همانطور که ما مدال کسب می‌کنیم توقع داریم مسئولان هم به ما اهمیت دهند. برنامه‌ریزی خودم و مربی‌ام این است تا بتوانم در این فاصله باقیمانده تا شروع المپیک توکیو کسب سهمیه کنم و امید زیادی دارم تا در صورت حضور در توکیو یک نتیجه خوب را برای ایران کسب کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از زحمات خانواده‌ام که همیشه پشتیبانم بوده‌اند تشکر کنم و البته کنار آن هم زحماتی که مسئولین و عوامل فدراسیون می‌کشند بر من پوشیده نیست و تلاش می‌کنم با کسب مدال‌های خوشرنگ در مسابقات برون‌مرزی از این طریق محبت‌های آنها را جبران کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied