شمانیوز
شما نیوز

جباری: استقلال مدام از کناره‌ها سانتر می‌کند

استقلال از دو بازی در لیگ برتر فقط یک امتیاز کسب کرده است و سبک بازی این تیم چنگی به دل نمی‌زند. مجموعه این اتفاقات استقلال در بحران عجیبی قرار داده است.

جباری: استقلال مدام از کناره‌ها سانتر می‌کند

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از تسنیم: استقلال در این روزها حال و روز خوشی ندارد، عصبانیت‌های استراماچونی از یک طرف و از طرف دیگر نتایج بد این تیم در کنار بازی نه‌چندان جذاب آبی‌پوشان باعث شده تا استقلالی‌ها، شرایط خوبی را سپری نکنند.

در همین راستا علی جباری گفت: «از عملکرد تیم در بازی با فولاد خیلی تاسف خوردم. در این بازی فقط از کناره‌ها سانتر کردیم و نمی‌دانم چرا استراماچونی که کارش را در استقلال خیلی زود هم آغاز کرد، باید این عملکرد را داشته باشد. همان‌طور که گفتم در مقایسه با بازی قبل نسبتاً بهتر بودیم اما نمی‌شود که از اول تا آخر بازی مدام از کناره‌ها سانتر کنیم. من موافق این نیستم که سطح فوتبال ما این باشد که فقط بخواهیم از کناره‌ها سانتر کنیم. در این دو بازی چیزی از آقای مربی (استراماچونی) ندیده‌ام که قابل قبول باشد.»

به‌نظر می‌رسد استقلال استراماچونی در حال از دست دادن محبوبیت خود در نزد پیشکسوتان باشگاه است و اگر هرچه سریع‌تر فکری نکند، این موضوع برای‌شان مشکل‌ساز خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied